Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Джуд і Рафф Лоу в новій рекламній кампанії Brioni

08 вересня 2022

Італійський модний Дім Brioni представив кампанію сезону осінь-зима 2022/2023, головними героями якої стали амбасадори бренду Джуд Лоу та Рафф Лоу.

Джуд Лоу та його син Рафф знов опинилися в центрі уваги. Дует батька й сина знявся в другій рекламній кампанії для Brioni. Серія портретів фотографки Аннемаріки ван Дріммелен, яку вона зняла в Лондоні, вирізняється інтимною атмосферою, що підкреслює зв’язок між батьком і сином. У кампанії чоловіки Лоу позують у речах з колекції Brioni осінь-зима 2022/2023, зокрема сорочках, пальтах і штанах вишуканого крою. Весь одяг відбиває уявлення Brioni про позачасовий гардероб, який поєднує в собі легкість, комфорт, формальність і повсякденність.

«Джуд і Рафф підтвердили, що вони ідеально підходять для Brioni, оскільки обидва уособлюють різні аспекти того, що означає бути сучасним джентльменом, кожен по-своєму», — зазначив Норберт Штумпфль, директор з питань дизайну Brioni. 

«Під час нашої другої кампанії для Brioni мені було приємно співпрацювати з Аннемарікою, щоб показати особисту сторону моїх стосунків з Раффом. Ми почувалися так невимушено на знімальному майданчику та в одязі Brioni», — сказав Джуд Лоу.

Зі свого боку Рафф Лоу додав: «Мені подобається історія цієї кампанії, оскільки вона демонструє ще один аспект зв’язку як з моїм татом, так і з легким приємним одягом, у який я вбирався».

рекламная кампания · Джуд Лоу ·

Ще в розділі BRAND

Популярне