КУПИТИ КВИТКИ

Роберто Каваллі помер у віці 83 років

У віці 83 років пішов з життя Роберто Каваллі, який з середини 1990-х років був одним із найвідоміших дизайнерів в індустрії. Італійський модельєр прославляв гламур і надмірності й втілював своє бачення в сукнях з леопардовим принтом, прикрашених коштовностями, потертих джинсах, атласних корсетах та іншому кричущому одязі.

Реклама.

Фірмовий стиль Роберто Каваллі залишався практично незмінним протягом його довгої кар’єри. Але він уміло трансформував свій одяг для різних епох. У 1970-х роках Каваллі створював жакети, джинси та мінісукні з клаптиків деніму і продавав свої речі актрисам Бріжіт Бардо та Софі Лорен.

Протягом наступних двох десятиліть він залишався майже невідомим за межами Європи. Потім, у 1990-х роках, наново винайшов розкішний денім: спершу запропонував обробку, а потім винахідливо додав лайкру, щоб зробити джинси зручнішими та сексуальнішими. Після того як модель Наомі Кемпбелл одягла пару під час показу в 1993 році, стрейч-джинси стали величезним трендом.

До цього прориву бізнес Каваллі не був надто успішним, і він думав про закриття своєї справи. Але з середини 1990-х і надалі він був одним із найбільших дизайнерів у моді з магазинами по всьому світу та армією знаменитих шанувальників — як-от Ленні Кравіц, Дженніфер Лопес, Бейонсе, Крістіна Агілера, Шакіра, учасниці гурту Spice Girls та Сінді Кроуфорд — і ліцензіями на все: від ювелірних виробів, парфумів і протисонцевих окулярів до дитячого одягу, посуду та горілки під брендом Roberto Cavalli, яка була упакована в пляшку, вкриту зміїною шкірою.

Як Джанні Версаче або Келвін Кляйн, Каваллі створив культ навколо свого імені: він просував миттєво впізнавану естетику. Любив надмірності, але ніколи не поступався своїм баченням, навіть коли у моді панував мінімалізм. Одяг Каваллі привертав увагу й був не для інтровертів. Він працював на веселому, яскравому, гедоністичному боці моди. Вбрання Roberto Cavalli завжди привертало увагу.

Постійно засмаглий і з сигарою в зубах, Роберто Каваллі вів спосіб життя, який був таким же рок-н-рольним, як і його одяг. Кермував власним фіолетовим гелікоптером, ходив Середземним морем на фіолетовій яхті та жив зі своєю сім’єю у старовинному затишному фермерському будинку поблизу Флоренції, де утримував звіринець із папугами, собаками, перськими котами та домашньою мавпою.

Каваллі був не лише розумним маркетологом, який створив розкішний бренд та культ навколо своєї персони, а й майстром, який винайшов нові способи друку, фарбування та обробки тканин. І він із вартою захвату вправністю поєднував матеріали, кольори, візерунки та принти. Протягом п’яти десятиліть він незмінно виконував найважливішу роль у моді, створюючи одяг, який додавав власникам впевненості бути зіркою власного життя.

Читайте також

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.