Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Джуд Лоу і його син Рафф — нові амбасадори Brioni

28 січня 2022

Італійський модний Дім Brioni оголосив Джуда Лоу і його сина Раффа Лоу новими амбасадорами бренду. Чоловіки сімейства Лоу дебютують у рекламній кампанії Brioni весна-літо 2022, яку зняв фотограф Крейг Макдін.

Джуд Лоу в рекламной кампании BrioniДжуд Лоу в рекламній кампанії Brioni

«Джуд Лоу — великий майстер своєї справи, а Рафф — висхідний талант у тому ж всесвіті, — сказав головний виконавчий директор Brioni Мехді Бенабаджі. — Вони обидва мають чітко окреслений особистий стиль. Ця автентичність робить Джуда і Раффа ідеальними амбасадорами бренду, які уособлюють сучасне бачення Brioni чоловічого одягу, в якому вікові та індивідуальні розрізнення стираються загальною пристрастю до справжньої майстерності та елегантності. Всі ми в Brioni втішені працювати разом із чоловіками Лоу».

Рафф Лоу в рекламной кампании BrioniРафф Лоу в рекламній кампанії Brioni

«Відданість Brioni майстерності та якості надихає, і мені завжди подобалося носити їхній одяг, — сказав Джуд Лоу. — Особливо приємно співпрацювати з Brioni разом із сином, і робити це в Римі. У мене склався особливий зв’язок із цим містом під час знімання „Молодого Папи“, і бути тут знову — як повернутися додому».

«Ділити кадр з моїм батьком для Brioni — дуже бентежно, — сказав Рафф Лоу. — Хоча в нас, природно, різні смаки й погляди, маємо багато спільних захоплень. Одним з них є те, що ми обидва любимо одяг, і Brioni — це те, в чому ми точно одностайні».

чоловіча мода · Джуд Лоу · мужской стиль ·

Ще в розділі BRAND

Популярне