КУПИТИ КВИТКИ

Джуд Лоу і його син Рафф — нові амбасадори Brioni

Італійський модний Дім Brioni оголосив Джуда Лоу і його сина Раффа Лоу новими амбасадорами бренду. Чоловіки сімейства Лоу дебютують у рекламній кампанії Brioni весна-літо 2022, яку зняв фотограф Крейг Макдін.

Джуд Лоу в рекламной кампании BrioniДжуд Лоу в рекламній кампанії Brioni

"Джуд Лоу — великий майстер своєї справи, а Рафф — висхідний талант у тому ж всесвіті, — сказав головний виконавчий директор Brioni Мехді Бенабаджі. — Вони обидва мають чітко окреслений особистий стиль. Ця автентичність робить Джуда і Раффа ідеальними амбасадорами бренду, які уособлюють сучасне бачення Brioni чоловічого одягу, в якому вікові та індивідуальні розрізнення стираються загальною пристрастю до справжньої майстерності та елегантності. Всі ми в Brioni втішені працювати разом із чоловіками Лоу".

Реклама.
Рафф Лоу в рекламной кампании BrioniРафф Лоу в рекламній кампанії Brioni

"Відданість Brioni майстерності та якості надихає, і мені завжди подобалося носити їхній одяг, — сказав Джуд Лоу. — Особливо приємно співпрацювати з Brioni разом із сином, і робити це в Римі. У мене склався особливий зв’язок із цим містом під час знімання „Молодого Папи", і бути тут знову — як повернутися додому".

"Ділити кадр з моїм батьком для Brioni — дуже бентежно, — сказав Рафф Лоу. — Хоча в нас, природно, різні смаки й погляди, маємо багато спільних захоплень. Одним з них є те, що ми обидва любимо одяг, і Brioni — це те, в чому ми точно одностайні".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.