До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

I believe in pink: як минув рожевий ранок Givenchy

Givenchy святкує запуск відразу кількох засобів: лінії бальзамів для губ Le Rouge Perfecto, одягнених у рожеві шкіряні футляри, і нового аромату Live Irresistible Rosy Crush з нотою ягід годжі. З цієї нагоди в Києві влаштували дівич-вечір, де все, від дрес-коду і частувань до ігристого, подарунків і декору, було рожевим.

Live Irresistible – лінія ароматів, присвячених безтурботності, паризькому шику, радощам життя. Честь представляти їх випала французькій акторці, зірці артгаусного кіно, Лу де Лааж. Новинка цього року пахне півоніями, трояндою, рожевим перцем і ягодами годжі. За стійкість відповідає суміш пачулі, синтетичних мускусів і модної молекули амброксан. Аромат працює як рожеві окуляри – змушує бачити життя в новому (рожевому) світлі.

Реклама

Марка нагадала ще про один важливий весняний запуск – лінію помад-бальзамів Le Rose Perfecto. Рожевий – синонім свободи, спонтанності і жіночності. Цей колір сповнений оптимізму і любові до життя, – вважають у Будинку. Рожевий – один із знакових для Givenchy відтінків. І саме ним навіяне оформлення (а заодно і назва) бальзаму Le Rouge Perfecto. Він і доглядає за шкірою губ, і живить її, і надає їй колір. У складі – екстракт масла ши і мікросфери гіалуронової кислоти.

<b>помады живанши</b>

Обличчя лінії бальзамів – топ-модель, "ангел" Victoria's Secret, Бланка Паділья.

Надихнутися рожевим настроєм можна з фотогалереї.

<b>i believe in pink</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.