5 знакових засобів краси Givenchy
Сьогодні кутюр'є, засновнику Дому Givenchy, Юберу де Живанши, могло б виповнитися 92 роки. З цієї нагоди vogue.ua розповідає про культові засоби краси Givenchy.
Лінію макіяжу Дім Givenchy запустив 1988 року. Для цього Юбер де Живанши запросив Олів'є Ешодмезона (сьогодні він керує makeup-напрямком Guerlain). Ешодмезон залишався з Givenchy протягом десяти років. 1999 року арт-директором Givenchy з макіяжу став Ніколя Деженн – і залишається на цій посаді рівно 20 років. За час своєї роботи він створив безліч продуктів, які стали культовими – від засобів Prisme і туші Phenomen'Eyes з пензликом-кулькою до унісекс лінії Misters.
Помада Le Rouge – гордість і бестселер марки. У неї кремово-атласна текстура, переконливий колір і футляр, що нагадує про багаторічний зв'язок бренду з колекціями Haute Couture. Вона завжди обтягнута натуральною шкірою чудової вичинки, декорована шипами з боків, оформлена у срібній гільзі. Абсолютно фетишистський предмет.
У складі помади – соковиті пігменти, бджолиний віск, мікросфери гіалуронової кислоти для об'єму і зволоження губ. Аромат помади утворений нотами мімози, чорної смородини, смоли екзотичних дерев і створений парфумером LVMH Франсуа Демаші.
Бренд регулярно випускає "дропи", коли шкіряний футляр помади декорують лелітками, принтами, новою текстурою.
Перші продукти Mister – Mister Light і Mister Eyebrow з'явилися 2005 року, а повноцінною колекція стала 2012 року, коли представили продукти Mister Radiant і Mister Smooth. Ідея колекції полягала в тому, щоб створити унісекс засоби для макіяжу, які однаково зможуть використовувати і чоловіки, і жінки. Лаконічний дизайн, зручність у використанні, зрозуміла лінія продуктів – нічого зайвого. 2019 року колекцію оновили. Тепер в неї входять стік для матування, гель для брів, напівпрозорий тональний засіб з ефектом здорового сяйва і консилер.
Зірка колекції – консилер. У нього ніжна текстура; його легко наносити і розподіляти без проблем, щоб приховати кола під очима, тіні на обличчі.
Вперше аромат створив 1957 року парфумер Франсис Фаброн на замовлення Юбера де Живанши. Він пахнув ірисом, фіалками і альдегідами, і був призначений для головної клієнтки, музи, подруги кутюр'є – акторки Одрі Гепберн. 2018 року аромат, відтворений союзом парфумерів, Домінік Ропійон, Анн Фліп, Фанні Бал, переосмислений. Від колишнього L'Interdit залишився тільки флакон. Композиція включає ноти флердоранжа, жасмину і туберози, а згодом звучать ветивер, пачулі і амброксан.
Головна емоція нового L'Interdit – це воля. Воля бути самою собою. Обличчям L'Interdit стала акторка Руні Мара.
Найпрестижніша, найдорожча лінія Givenchy Le Soin Noir містить екстракти водоростей. Чорні – не тільки упаковки косметики, але і самі засоби краси. Вони пробуджують внутрішні резерви шкіри, наповнюють її енергією, сяйвом і світлом. Зайве говорити, що цей продукт – дуже "інстаграмний" та тішить самолюбство і не псує інтер'єр.
Така чотириколірна пудра є у кожного інсайдера індустрії. Prisme Visage лягає ніжним, прозорим шаром, закріплює макіяж, надає обличчю сяйва. Чотири сектори під час нанесення змішуються – і утворюють той самий ідеальний відтінок, якого іноді так важко досягти. Сектори, до речі, можна використовувати окремо, але про цю лазівку пам'ятають, як правило, тільки професійні візажисти. Пудра займає мінімум місця, забезпечена пензлем і дзеркалом. Дуже зручно.