До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Найпопулярніші нішеві аромати сучасності: Baccarat Rouge 540, Maison Francis Kurkdjian

У новій серії матеріалів vogue.ua розповідаємо про найпопулярніші аромати сучасності, які зламали уявлення про "нішу": попри високу ціну та складні композиції, вони здобули колосальну популярність. Відкриває серію Baccarat Rouge 540, Maison Francis Kurkdjian

Реклама

Людство ділиться на дві половини: одна — обожнює Baccarat Rouge 540 та марить ним; інша — не переносить його солодкавий "лікарняний" декадентський підтон, який натякає на тлін і пороки.

Парфуми настільки голосні та промовисті, що в дозуванні з ними потрібно бути максимально обережними, особливо якщо попереду — театр, кіно чи ресторан. Парфумерний етикет однозначний стосовно подібних композицій: важливо поважати чужий ольфакторний простір, бо Baccarat Rouge 540 гримить як духовий оркестр.

Наступного року легендарний аромат, який створив французький парфумер Франсіс Куркджан для власного Дому нішевої парфумерії, святкує 10-річний ювілей. Весь цей час не сходити з п'єдесталу пошани — це велике досягнення. Особливо з урахуванням ціни: в Aromateque вона стартує від 12650 грн.

Сьогодні Франсіс Куркджан — один з найшанованіших парфумерів сучасності. Він очолює парфумерний напрямок Dior, і важко назвати посаду більш бажану серед творців ароматичних композицій. Складна, стійка до липкості, вона утворена поєднанням дорогоцінних інгредієнтів: дрібка мигдалю, шафран, жасмин, атласький кедр (він дає відчуття, що виникає, коли стружиш олівець, та насправді має назву ялівець вірджинський), смола ялини та амбра. Амбра, звісно, синтетична, — це амброксан, який отримують із склареолу, одного з природних компонентів шавлії мускатної. Він був створений у 50-х роках і поступово витіснив амбру, природну речовину, продукт життєдіяльності кашалота, що утворюється в його кишківнику. Амброксан має бурштинові, сухі деревні та мінеральні грані. Це свого роду надпотужні деревні ноти зі стійким шлейфом, який додає чуттєвості будь-якій композиції.

Комерційний успіх Baccarat Rouge 540 затьмарив безліч композицій з набагато більшими рекламними та маркетинговими бюджетами. Впізнаваний, гучний аромат продає себе сам.

Baccarat Rouge 540 спочатку вийшов на честь 250-річчя дому Baccarat, який прославився на весь світ виробами з кришталю. Перший "дроп" був винятковим — лімітована серія з 250 пронумерованих флаконів, флакони, вироблені найвідомішим кришталевим Домом світу. Алюзія не зчитується з першого погляду: де прозорий кришталь, а де червоний флакон парфумів? Цей колір — оммаж червоному кришталю, який створюють за температури 540 градусів, поступово насичуючи скло пудрою 24-каратного золота. Технологія дає склу не лише колір, а й здатність виблискувати у штучному та сонячному світлі.

За рік після виходу дропу аромат з'явився на полицях розкішних універмагів та власних бутиків Maison Francis Kurkdjian. І практично одразу прописався у віш-лістах модниць усього світу.

Франсіс Куркджан каже, що не думав під час роботи над ароматом про його майбутній приголомшливий успіх.

Сьогодні славу цього аромату намагаються повторити інші парфумери, втім, 540 такий один. Можна тільки здогадуватися, скільки прибутку він згенерував для свого творця та скільки балів у скарбничку його слави додав.

Сам Куркджан каже: "Якщо я працюю над ароматом, і потім жодна жива душа не спитала, що це, я вважаю, це провал — який сенс носити парфуми, що не викликають інтересу". У випадку з Baccarat Rouge 540 питань ніхто не задає — хоча б тому, що цей аромат впізнаваний з першої ноти.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.