VOGUE UA CONFERENCE 2019FASHION & BUSINESS 7 листопада
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Переродження: нові весняні вітрини в ЦУМі

04 березня 2019

Цього року київський ЦУМ відзначає 80-річчя з моменту відкриття своїх дверей за адресою вул. Хрещатик, 38. Крім того, ювілей, який ЦУМ планує святкувати весь рік, збігся з новим модним сезоном. З цієї нагоди вітрини головного універмагу країни наповнилися фантастичними сюжетами, головне натхнення яких – креативна концепція «Переродження».

Вітрини в київському ЦУМі весна-літо 2019

У центрі сюжету – симбіоз чотирьох основних символів: рослини, каменю, риштування і елементів цифрових технологій. Так, зелень є уособленням весни і нового життя, що актуально в розрізі нового сезону. Камінь, як образ з минулого, основоположник всього справжнього і фундамент для майбутнього. Риштування розповідає про трансформацію і нескінченний рух, а діджитал сегмент – символ сучасності, паралельного цифрового життя, яке займає таку ж повноцінну нішу, як і життя поза мережею.

Вітрини в київському ЦУМі весна-літо 2019

Керівник креативного відділу ЦУМу, Христина Юра розповідає: «Ми живемо у світі, в якому багато процесів циклічні: зміна дня і ночі, пори року, фази місяця. Щось зникає та дає життя новому, щось трансформується і відроджується. ЦУМ сьогодні перероджується, як і ми всі з приходом весни. У семи вітринах ЦУМу з'єднані різні матеріали у композиції, але всі вони несуть один посил – «Переродження». Якщо в попередніх вітринах була головна ідея, але окремі сюжети, то нове оформлення ЦУМу – це історія про символізм».

Вітрини в київському ЦУМі весна-літо 2019

Крім того, в новому сезоні креативна команда підготувала унікальний проект, пов'язаний з 80-річчям київського ЦУМу. Дизайнери відтворили одну з вітрин універмагу середини 1960-х років: використали інноваційні матеріали і технології, при цьому зберегли сюжет і образи вітрини минулого століття. Центральним елементом стала рука, яка пропонує клієнтам різні сети товарів. Замість квітів креативна команда впровадила друковану стрічку, на якій представлені колажі з архівних знімків універмагу, а також кадри з рекламної кампанії сезону весна-літо 2019, тим самим підкреслила тривалий відрізок часу і контрастність епох.

ЦУМ ·

Ще в розділі ЦУМ

Популярне