Як популярні серіали впливають на продажі модних брендів
Південнокорейський серіал "Гра в кальмара", який нещодавно вийшов на Netflix, і далі б’є всі рекорди. Його вже називають одним з найпопулярніших за всю історію цієї стримінгової платформи, виконавці головних ролей у шоу стали світовими зірками, а глядачі нетерпляче очікують на продовження. Не залишилися без уваги й образи ключових персонажів, а шанувальники масово скуповують речі, побачені в кадрі. Ми згадали найяскравіші приклади останніх років, коли поява в популярному серіалі робила ту чи іншу річ об’єктом загального бажання.
Серіал "Гра в кальмара" вийшов на Netflix 17 вересня і відтоді продаж білих сліпонів Vans, у яких головні герої борються в одній з ключових битв, злетів на рекордні 7800%. Дуже популярна саме модель Triple White, яку помітили в кадрі мільйони глядачів. Ціна цієї пари коливається від 30 до 60 доларів. Також аналітики зазначають зростання інтересу до зелених спортивних костюмів і навіть деталей образу гігантської ляльки із серіалу, яка вдягнена в помаранчеву сукню, жовту блузку й білі гольфи.
Попри те, що серіал "Емілі в Парижі" критикували за величезну кількість кліше щодо уявлень про французький стиль, глядачі з натхненням сприйняли модні образи головної героїні. За даними платформи Lyst на 25% збільшився інтерес до бренду Chanel, який надав для Емілі кілька образів, на 100% зросла кількість запитів на червоні берети, але найбільшу увагу привернули панами Kangol. Їх шукали на 242% частіше, ніж зазвичай. Бренд також потім заявив про збільшення продажів. Все, що відомо про другий сезон серіалу, читайте за посиланням.
Іспанський серіал "Паперовий будинок" — один з головних гітів Netflix останніх років. Його неможливо уявити без червоних утилітарних комбінезонів, у яких головні герої вчиняють свої зухвалі пограбування. Після виходу серіалу їхня популярність зросла в кілька разів, а сама річ навіть стала символом протестних рухів у всьому світі. Команда "Паперового будинку" скористалася цим інтересом і напередодні старту четвертого сезону, у квітні 2020 року, разом з іспанським масмаркет-брендом Pull&Bear випустила капсульну колекцію. До неї ввійшли як ті самі червоні комбінезони, так і повсякденні речі з принтом у вигляді маски Сальвадора Далі — ще одного символу "Паперового будинку".
Серіал "Гострі козирки" вийшов на екрани у 2013 році, повернувши інтерес глядачів до британської моди 1920-х. Перед стартом виходу кожного нового сезону (нині шанувальники нетерпляче очікують на шостий сезон) незмінно підвищується інтерес до кепок — центрального елемента образу головного героя Томаса Шелбі і його братів. Ритейлер John Lewis у 2019-му відзвітував про підвищення попиту на головні убори в стилі "Гострих козирків" на 25%, а британський бренд Kent & Curwen, співвласником якого є Девід Бекхем, навіть випустив колекцію, натхнену серіалом. До речі, сам футболіст у той час нерідко з’являвся на публіці в подібних кепках. Підтримав його тоді й старший син Бруклін Бекхем.
У травні 2021 року Netflix випустив серіал "Голстон", що ґрунтується на біографії американського модного дизайнера Роя Голстона. Його блискуче зіграв актор Юен Макґреґор, а багато глядачів серіалу взагалі вперше дізналися про цей бренд, пік популярності якого припав на 1970-ті. Марка Holston функціонує й сьогодні, а її керівництво зазначило, що після виходу шоу на екрани трафік на сайті halston.com збільшився на 3200%, а продажі зросли на 631%. До того ж улітку в універмагах Neiman Marcus з’явилася капсульна колекція Holston x Netflix, до якої ввійшли 10 знакових для бренду речей. 40% колекції було розкуплено ще до старту продажу на етапі попереднього замовлення.
На продовження серіалу "Пліткарка", що неабияк вплинув на моду нульових, фанати чекали дуже нетерпляче, а стиль його нових героїнь глянцеві журнали встигли розібрати ще до виходу шоу на екрани. Бразильському бренду Schutz, зокрема, навіть довелося збільшити обсяг виробництва молочних чобіт, у яких актриса Джордан Александр знімалася в епізоді на східцях Метрополітен-музею. До того ж для самого бренду такий сплеск інтересу став несподіваним, оскільки вони не знали про використання свого взуття в серіалі.
Імпульсивна й непередбачувана наймана вбивця Вілланель мала одну велику слабкість — до моди, а після виходу кожного нового сезону серіалу "Вбиваючи Єву" Інтернет вибухав кількістю оглядів її fashion-образів. Однак особливий wow-ефект викликала її поява у фатиновій рожевій сукні Molly Goddard — у перші 36 годин після прем’єри серіал зібрав 2,6 мільйона переглядів, а світ почав гуглити той самий образ, у якому Вілланель вирушила на консультацію до психіатра.