Як популярні серіали впливають на продажі модних брендів
Південнокорейський серіал "Гра в кальмара", який нещодавно вийшов на Netflix, і далі б’є всі рекорди. Його вже називають одним з найпопулярніших за всю історію цієї стримінгової платформи, виконавці головних ролей у шоу стали світовими зірками, а глядачі нетерпляче очікують на продовження. Не залишилися без уваги й образи ключових персонажів, а шанувальники масово скуповують речі, побачені в кадрі. Ми згадали найяскравіші приклади останніх років, коли поява в популярному серіалі робила ту чи іншу річ об’єктом загального бажання.
Кадр із серіалу "Гра в кальмара"Серіал "Гра в кальмара" вийшов на Netflix 17 вересня і відтоді продаж білих сліпонів Vans, у яких головні герої борються в одній з ключових битв, злетів на рекордні 7800%. Дуже популярна саме модель Triple White, яку помітили в кадрі мільйони глядачів. Ціна цієї пари коливається від 30 до 60 доларів. Також аналітики зазначають зростання інтересу до зелених спортивних костюмів і навіть деталей образу гігантської ляльки із серіалу, яка вдягнена в помаранчеву сукню, жовту блузку й білі гольфи.
Кадр із серіалу "Гра в кальмара"Попри те, що серіал "Емілі в Парижі" критикували за величезну кількість кліше щодо уявлень про французький стиль, глядачі з натхненням сприйняли модні образи головної героїні. За даними платформи Lyst на 25% збільшився інтерес до бренду Chanel, який надав для Емілі кілька образів, на 100% зросла кількість запитів на червоні берети, але найбільшу увагу привернули панами Kangol. Їх шукали на 242% частіше, ніж зазвичай. Бренд також потім заявив про збільшення продажів. Все, що відомо про другий сезон серіалу, читайте за посиланням.
Кадр із серіалу "Емілі в Парижі"Іспанський серіал "Паперовий будинок" — один з головних гітів Netflix останніх років. Його неможливо уявити без червоних утилітарних комбінезонів, у яких головні герої вчиняють свої зухвалі пограбування. Після виходу серіалу їхня популярність зросла в кілька разів, а сама річ навіть стала символом протестних рухів у всьому світі. Команда "Паперового будинку" скористалася цим інтересом і напередодні старту четвертого сезону, у квітні 2020 року, разом з іспанським масмаркет-брендом Pull&Bear випустила капсульну колекцію. До неї ввійшли як ті самі червоні комбінезони, так і повсякденні речі з принтом у вигляді маски Сальвадора Далі — ще одного символу "Паперового будинку".
Кадр із серіалу "Паперовий будинок"Серіал "Гострі козирки" вийшов на екрани у 2013 році, повернувши інтерес глядачів до британської моди 1920-х. Перед стартом виходу кожного нового сезону (нині шанувальники нетерпляче очікують на шостий сезон) незмінно підвищується інтерес до кепок — центрального елемента образу головного героя Томаса Шелбі і його братів. Ритейлер John Lewis у 2019-му відзвітував про підвищення попиту на головні убори в стилі "Гострих козирків" на 25%, а британський бренд Kent & Curwen, співвласником якого є Девід Бекхем, навіть випустив колекцію, натхнену серіалом. До речі, сам футболіст у той час нерідко з’являвся на публіці в подібних кепках. Підтримав його тоді й старший син Бруклін Бекхем.
Кадр із серіалу "Гострі козирки"У травні 2021 року Netflix випустив серіал "Голстон", що ґрунтується на біографії американського модного дизайнера Роя Голстона. Його блискуче зіграв актор Юен Макґреґор, а багато глядачів серіалу взагалі вперше дізналися про цей бренд, пік популярності якого припав на 1970-ті. Марка Holston функціонує й сьогодні, а її керівництво зазначило, що після виходу шоу на екрани трафік на сайті halston.com збільшився на 3200%, а продажі зросли на 631%. До того ж улітку в універмагах Neiman Marcus з’явилася капсульна колекція Holston x Netflix, до якої ввійшли 10 знакових для бренду речей. 40% колекції було розкуплено ще до старту продажу на етапі попереднього замовлення.
Кадр із серіалу "Голстон"На продовження серіалу "Пліткарка", що неабияк вплинув на моду нульових, фанати чекали дуже нетерпляче, а стиль його нових героїнь глянцеві журнали встигли розібрати ще до виходу шоу на екрани. Бразильському бренду Schutz, зокрема, навіть довелося збільшити обсяг виробництва молочних чобіт, у яких актриса Джордан Александр знімалася в епізоді на східцях Метрополітен-музею. До того ж для самого бренду такий сплеск інтересу став несподіваним, оскільки вони не знали про використання свого взуття в серіалі.
Джордан Александр на зніманні "Пліткарки"Імпульсивна й непередбачувана наймана вбивця Вілланель мала одну велику слабкість — до моди, а після виходу кожного нового сезону серіалу "Вбиваючи Єву" Інтернет вибухав кількістю оглядів її fashion-образів. Однак особливий wow-ефект викликала її поява у фатиновій рожевій сукні Molly Goddard — у перші 36 годин після прем’єри серіал зібрав 2,6 мільйона переглядів, а світ почав гуглити той самий образ, у якому Вілланель вирушила на консультацію до психіатра.
Джоді Комер у серіалі "Вбиваючи Єву"