До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Вся увага губам: що відомо про нову серію помад Lancôme

Нова помада Lancôme L'Absolu Rouge Ruby Cream готова вражати як стійким ефектом, так і захопливим стрижнем. Обличчям рекламної кампанії нової серії помад стала Зендая.

Зендая у рекламній кампанії помад Lancôme L'Absolu Rouge Ruby Cream

Головною ідеєю помад Lancôme L'Absolu Rouge Ruby Cream є заклик до жінок звернути увагу на власну індивідуальність і вроду, на можливість залишатися собою і підкреслювати свою виразність за допомогою помади.

Реклама
Зендая у рекламній кампанії помад Lancôme L'Absolu Rouge Ruby Cream

До колекції увійшли 7 нюдових відтінків (здатних надати образу елегантності) і 7 червоних відтінків (для створення сміливого образу). Не залишилася колекція і без лімітованих відтінків, яких цього разу аж три: яскравий #01 Red Ruby, томний #02 Ruby Fire і соковитий #03 Ruby Naturel. Кожна помада колекції виділяється особливою формою стрижня, що нагадує форму неогранованого дорогоцінного каменя. У Lancôme стверджують, що з такою формою стрижень не зітреться навіть після 30 використань, а колір наноситиметься інтенсивніше – рівномірно заповнюватиме як центр губ, так і промальовуватиме їхній контур.

<b>Lancôme L’Absolu Rouge Ruby Cream</b>

Серед зіркових складників помади: Pro-xylane, що відповідає за стійкість; рожевий екстракт, що пом'якшує шкіру; турмалін, що сприяє мікроциркуляції крові.

Зендая у рекламній кампанії помад Lancôme L'Absolu Rouge Ruby Cream

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.