До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Кіт Герінгтон став обличчям аромату Dolce&Gabbana

Кіт Герінгтон, відомий роллю Джона Стоу в культовому серіалі "Гра Престолів", став обличчям рекламної кампанії нового аромату Dolce&Gabbana. Композиція отримала назву The One Grey.

The One Grey

"Мені подобається працювати з Dolce&Gabbana тому, що це весело і легко. Це досить гламурно. Це те, що протилежне звичайному життю", – розповідає Герінгтон в інтерв'ю Esquire.

Реклама

Актор зазначив, що для нього аромат – важлива частина підготовки перед виходом будь-куди. "Пошук правильного аромату – досить непростий процес, потрібно розуміти, що жити доведеться з цим запахом довго. Адже одяг може змінюватися щодня, але запах залишається з вами на роки", – додав Герінгтон.

Це вже не перша співпраця з брендом Dolce&Gabbana для Кіта, раніше він став обличчям чоловічого аромату The One for Men.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.