До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Sleeper розвінчує міфи про рак грудей

Жовтень — місяць профілактики й боротьби з раком молочної залози. П’ятий рік поспіль український бренд домашнього одягу Sleeper підтримує світову ініціативу. У межах нової кампанії боротьби з раком молочної залози бренд зняв корисне відео, що розвінчує 5 поширених міфів про рак молочної залози, а також запустив благодійну акцію. Упродовж усього жовтня на речі бренду рожевого кольору діятиме 30% знижка, а 20% коштів від продажу буде перераховано в український благодійний фонд допомоги онкохворим жінкам "Квітна".

Рекламна кампанія Sleeper

Рак молочної залози — одне з найпоширеніших онкологічних захворювань у світі. Щорічно понад мільйон жінок у всьому світі хворіє на рак молочної залози й не менш як пів мільйона помирає. Попри таку статистику, навколо РМЗ відома велика кількість міфів. Sleeper записали відеоінтерв’ю з лікаркою-хіміотерапевткою, клінічним онкологом "Мамологічного центру" Ганною Хміль і розібрали 5 найпоширеніших помилок.

Реклама
Sleeper
Sleeper

За словами Ганни Хміль, міфом є ​​твердження, що на рак грудей хворіють тільки жінки з ускладненою спадковістю: "У 5—10% випадків рак молочної залози виникає через генетичні мутації, які передаються в спадок, але також можуть виникати нові мутації, які відбуваються в клітинах під впливом несприятливих чинників". Обов’язкова наявність хворобливих відчуттів у грудях також є помилкою і, за словами лікарки, все залежить від стадії розвитку хвороби. На ранніх стадіях хвороби болю жінка зазвичай не відчуває. Доведено також, що немає ніякого зв’язку між використанням дезодорантів і затісних бюстгальтерів та підвищеним ризиком розвитку захворювання.

Sleeper

Лікарка також зазначила, що всупереч поширеному міфу про те, що рак грудей прерогатива жінок віком після 50 років, трапляється ця хвороба й серед молодих жінок; водночас повне видалення грудей — мастектомію роблять вкрай рідко.

Sleeper
Sleeper

Другий рік поспіль Sleeper співпрацює з українським благодійним фондом "Квітна", який надає адресну допомогу жінкам з раком молочної залози, а також веде постійну активну інформаційну та освітню діяльність у цій сфері. "Сьогодні сім з половиною тисяч жінок, які помирають щороку від РМЗ в Україні, вмирають тільки тому, що хтось їх вчасно не відвів до лікаря, хтось їм не розповів, хтось не підтримав, щоб вони вчасно звернулися до мамолога. Спільно з нашими партнерами ми проводимо інформаційно-просвітницькі кампанії — щоб жінки в шкалі пріоритетів ставили здоров’я на перше місце, перестали жити в полоні міфів і страхів, і навчилися дбати про себе і своїх близьких", — засновник БФ "Квітна" Урієль Штерн.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.