До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Ріанна закриває власний бренд Fenty

Як повідомляє WWD, короткий забіг Ріанни в індустрії моди з LVMH закінчений. Співачка й французька компанія домовилися припинити роботу бренду Fenty менш ніж за два роки після запуску.

Рианна во время первой презентации коллекции Fenty в ПарижеРіанна під час першої презентації колекції Fenty в Парижі

LVMH підтвердили новини й зазначили, що "Ріанна і LVMH спільно вирішили тимчасово припинити діяльність бренду, сподіваючись на поліпшення умов". Остання колекція Fenty була представлена ​​в листопаді 2020 року — лейбл випустив лінію взуття, створену в співпраці з Аміною Муадді, одним з улюблених дизайнерів Ріанни.

Реклама

Попри закриття Fenty, LVMH демонструє тверду віру в Ріанну і її дедалі більший усесвіт продуктів і планує зосередитися на Fenty Beauty та Fenty Skin, а також узяти участь у розвитку лінії спідньої білизни Savage x Fenty.

Рианна и A$AP Rocky в новой рекламной кампании Fenty SkinРіанна й A$AP Rocky в новій рекламній кампанії Fenty Skin

Fenty став першим брендом, який LVMH, що успішно модернізує старі лейбли, як-от Dior, Louis Vuitton, Givenchy і Bulgari, запустила з нуля з моменту створення Дому Christian Lacroix у 1987 році. Проєкт також був нехарактерно стриманим для групи, відомої пишними показами і яскравими рекламними кампаніями.

Savage & FentyРіанна під час шоу Savage & Fenty

Зрозуміло, що LVMH і Ріанна не відкидають можливості повторного відродження бренду, натхнені тим, що Fenty домігся значних успіхів у продажі окулярів, взуття й деніму, а також був популярний в універмагах і зміг залучити постійних клієнтів.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.