RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Гра в акроніми: рекламна кампанія Prada весна-літо 2020

13 лютого 2020

Модний Дім Prada представив нову весняно-літню рекламну кампанію, в якій влаштував гру в акроніми, а кожному образу підібрав свої слова, перші літери яких разом утворюють заповітне слово PRADA. Всі вони характеризують ідеальну жінку Prada, образ якої цього сезону на світлинах фотографа Джеймі Гоуксворта втілюють Анна Еверс, Фрея Беха Еріксен, Беріт Гейтман, Кейла Рамзі і Сара Блумквіст.

Нагадаємо, що цю весняно-літню колекцію Міучча Прада створювала під девізом, що менше означає краще, а відштовхувалася від думки, що «людина і її особистий стиль повинні бути важливішими за одяг». У колекції це виражено набором чудових позачасових пальт, приємного до тіла трикотажу і відсиланнями до моди 1970-х років.

рекламная кампания · Prada ·

Ще в розділі Бренд

Популярне