RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Героями рекламної кампанії Gucci Beauty стали звичайні люди

18 червня 2020

З’явилися перші фото, присвячені новому баченню краси Gucci й Алессандро Мікеле. Моделей і фотографів знайшли завдяки челенджу в Instagram.

У межах фестивалю #PhotoVogue, який пройшов у листопаді 2019 року, Gucci Beauty і Vogue Italia запустили #TheGucciBeautyGlitch, проєкт з пошуку талантів — моделей і фотографів — в Instagram. Головною метою було розширити уявлення публіки про прекрасне, підтримати ідею інклюзивності та різноманітності. Під цим хештегом учасники розмістили понад шість тисяч фото, які розкривають ідею нетрадиційної краси. Саме її пропагує Gucci із часу призначення креативним директором марки  Алессандро Мікеле. 

У Домі визнають, що б’юті-стандарти в суспільстві завжди були консервативними, уніфікованими й «ґрунтувалася на стандартизованому ідеалі досконалості, якого навряд чи можна досягти». Gucci, пише італійський Vogue, пропонує новий погляд: краса — не синонім симетрії, гармонії або відповідності соціальним стандартам. Вона у самовираженні, сміливості почуватися вільно у своєму тілі, у свободі визнавати свою унікальність. Милуємося світлинами, які розкривають «чарівність недосконалості», яку можна назвати унікальною торговою маркою кожної людини.

@guccibeauty

У Домі всіляко підтримують ідею про те, що макіяж — інструмент не камуфляжу, а самовираження. Тому правил щодо того, як його наносити, немає. «Gucci почав діалог, який зараз потрібен як ніколи, — пише Vogue.it. — Кожен учасник показав, що краса — це надзвичайно різноманітне й всеосяжне поняття, яке варіюється в усьому світі й зважає на різні культурні орієнтири. На щастя, немає єдино правильної інтерпретації краси, а обмеження — просто рамки, які ми самі собі встановлюємо».

@guccibeauty

Серед художників, які взяли участь у проєкті, двом дісталося право зняти б’юті-історії для Gucci Beauty і Vogue.it, а саме: Кетрін Сервел і лондонському фотографові Девіду П.Д. Хайде. До речі, проєкт задумано на підтримку виходу нової туші Gucci Mascara L'Obscur, про яку Алессандро Мікеле говорить так: «Я придумав туш L'Obscur для реальної людини, яка за допомогою косметики по-своєму розповідає особисту історію свободи».

Gucci ·

Ще в розділі Б'юті-гід

Популярне