Два фешн-гіганти, Prada та Paco Rabanne (який одночасно змінив назву на Rabanne) запустили власні лінійки засобів краси. Розкриваємо всі деталі цих двох гучних подій.
Prada
Італійський Дім моди Prada відродив свою лінію засобів для догляду за шкірою та запустив колекцію макіяжу. Це одна з найбільш очікуваних презентацій цього року.
Створена міжнародною креативною візажисткою Лінсі Александер, Prada Beauty є першим кроком бренду в царині макіяжу та догляду за шкірою. Колекція була створена у співпраці з креативною художницею та амбасадоркою бренду Інес Альфа, яка поєднала реальне та віртуальне, щоб побудувати нове майбутнє в індустрії краси. "Разом ми провели три роки, створюючи та удосконалюючи кожну деталь кожного продукту макіяжу Prada", — каже Лінсі.
Альфа створила аватари Prada з різноманітними тонами шкіри, на яких Лінсі потім приміряла різні відтінки. Під час роботи вони отримали доступ до сховища Prada з 27 000 зразками тканин і принтів: "Мені надіслали все, що стосується текстур сап'янової шкіри, нейлону, архівних принтів, — розповіла вона про процес створення колекції британському Vogue. — Я фактично перетворила свій будинок на каталог Prada". Альфа працювала з пікселями, а Александер — з пігментами, і вони змогли зробити щось справді унікальне.
Лінійка Prada Skin складається з крему, сироватки та засобу для вмивання. Для них були використані екологічно чисті формули та фірмова технологія Adapto.gn Smart Technology, щоб допомогти шкірі адаптуватися до мінливого навколишнього середовища. Кожна з формул містить різноманітні адаптогени та виготовляється з сімейства з 15 рідкісних рослин, які існують понад 400 мільйонів років і були відібрані через їхню здатність витримувати екстремальні умови.
Запатентована "розумна технологія" бренду поєднується з активними інгредієнтами, як-от проксилан, гіалуронова кислота, вітамін С і кераміди, для покращення та зміцнення шкіри. Крім того, в передовий асортимент косметики була додана технологія IRL (In-Real-Life) Micro-Filter, яка розсіює світло та підсилює сяйво, а також інтегровано технологію Smart Tech-Xtures.
В колекції для макіяжу представлено 26 помад, 6 палеток тіней Dimensions, 33 відтінки тонального крему Reveal і бальзам для губ у фірмовому м'ятно-зеленому відтінку Prada, а також пензлі, кожен з яких має не тільки розкішний дизайн, а й багаторазове паковання, що тільки підкреслює екологічність бренду. У дописі в інстаграмі Prada зазначили, що "переосмислюють визначення та очікування за допомогою авангардного бачення краси, активованого технологіями та творчістю".
Відмітною рисою колекції є сміливе використання кольорів, особливо в палітрах тіней для повік, які були навіяні класичними принтами Prada. Кожна палітра складається з чотирьох кольорів — трьох відносно нейтральних відтінків і одного непокірно яскравого: канарково-жовтого, червоного, як пожежна машина, або яскраво-фіолетового. Ця комбінація ідеально втілює бачення Міуччі Пради.
Нова колекція засобів з догляду за шкірою включатиме такі продукти, як Prada Augmented Skin The Cream, The Serum і The Cleanser and Makeup Remover.
Лінійки були запущені на Prada Beauty і будуть доступні офлайн 18 серпня в Harrods, Selfridges і Douglas.
Paco Rabanne
Paco Rabanne стає Rabanne і запускає свою першу в історії makeup-лінійку
Перехід модного Дому в новий сегмент є невід’ємною частиною ребрендингу зі скороченою назвою та візуальною ідентичністю. Ребрендинг включає новий логотип, який вшановує засновника Дому, і нове ім’я, яке стає просто Rabannе на честь 60-річчя.
Діан Кендалл обійняла посаду Global Beauty Creative Director — вона відповідатиме за креативне бачення. Перша лінія косметики буде доступна на початку осені і включатиме тіні для повік, продукти для губ і блискучі пігменти.
Футуристична привабливість буде збережена завдяки глянсовому золотаво-срібному металевому пакованню, яке відображає фірмовий стиль Rabanne. Колекція буде розділена на чотири категорії: Eyephoria для очей, Rouge Rabanne для губ, Nudes для обличчя та Arts Factory, куди увійдуть 10 незвичайних косметичних продуктів.