До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Vogue Talent Prize: Іван Фролов — лауреат номінації Resilience and Social Impact

Vogue Talent Prize — премія для відзначення та підтримки українських дизайнерів, яку ініціювала команда українського Vogue. У 2023 році у партнерстві з французьким брендом Kronenbourg ми оголосили номінацію Resilience and Social Impact, щоб вшанувати бренди, які зараз не лише знайомлять увесь світ з українською модою, а й займаються активною волонтерською діяльністю: допомагають захисникам та потерпілим від війни українцям. Одним з лауреатів цього року став дизайнер Іван Фролов, який вдало конвертує увагу світу до бренду FROLOV у допомогу своїй країні.

Історія FROLOV після 24.02.2022 нагадує історії інших українських брендів, які після початку повномасштабного вторгнення включилися у допомогу своїй країні. Головна відмінність — від реакції на точкові запити вони змогли перейти до більш системної та довгострокової роботи. "Ми практично зразу включилися, — згадує Іван. — Спочатку команда відшивала системи розвантажень та броненоски, оперативно реагуючи на волонтерські запити". Бренд не вперше переналаштовував свою діяльність, створюючи замість вечірніх суконь, візитної картки FROLOV, практичні та функціональні речі — 2020-го команда вже займалася виробництвом захисних костюмів для українських лікарів під час епідемії коронавірусу. За два роки FROLOV знову стали надійним тилом для тих, хто на передовій. Після того як процеси постачання армії були налагоджені і подібні запити суттєво скоротилися, Іван Фролов вирішив організувати власний благодійний проєкт, який би збирав кошти для допомоги різним фондам, що потребують підтримки.

Реклама

Іван Фролов
Іван Фролов

Так народився проєкт FROLOV HEART — лімітована колекція чорних і білих світшотів з вишивкою нитками або бісером. Кожне серце вишите вручну, що робить його несхожим на жодне інше. Також на кожному світшоті є персональний номер, який зображуватиметься поряд з унікальним серцем власника на віртуальній стіні проєкту. Ініціатива була презентована до Дня захисту дітей у 2022 році, а всі зібрані гроші перераховані до ГО "Фонд Маша" телеведучої Марії Єфросиніної, яка підтримує постраждалих від війни українських дітей.

"З моменту створення бренду нашим лого є анатомічне серце людини. Воно найкраще демонструє те, що ми вважаємо найбільшою цінністю — людське життя, сповнене любові", — розповідає Іван Фролов про символ проєкту, завдяки якому вдалося зібрати 1 мільйон гривень для українських дітей та ще один мільйон на зведення модульних будинків для українців, чиї домівки постраждали від російського вторгнення.

Фірмове серце FROLOV допомогло не лише українським дітям — воно стало ще й символом колаборації із ювелірним Домом SOVA. Бренди випустили срібне серце, вкрите емаллю у кольорах українського прапора. Прикраса лімітована — всього виготовлено 1000 срібних сердець, кожне має персональний номер на звороті, а 100% вартості буде перераховано в медичний батальйон "Госпітальєри"‎. За словами Івана Фролова, залишилось всього приблизно 30 сердець і зовсім скоро вони зможуть передати медикам три мільйони гривень на закупівлю турнікетів для зупинки критичних кровотеч. "Турнікетів завжди потрібно дуже багато, — додає дизайнер. — Важливо, щоб у наших захисників вони були у потрібній кількості, їх запаси потрібно постійно поповнювати, і я щасливий, що за допомогою сердець FROLOV ми можемо рятувати серця українських героїв у всіх сенсах цих слів".

Іван Фролов
Іван Фролов

Незважаючи на постійну благодійну діяльність, Іван Фролов не зупиняється у розвитку бренду, особливо фокусуючись на міжнародній роботі. "FROLOV — бренд, який знають завдяки вечірнім образам та сценічним костюмам, що зараз може здаватися абсолютно неважливою роботою, — каже Іван. — Але ми вміємо робити це добре, і наш комерційний успіх сприяє тому, щоб допомагати ще більше, не лише створенням благодійних колекцій".

Шквал уваги на бренд обрушився після виступу Бейонсе у ОАЕ, який вона дала на приватному заході після дуже довгої паузи. Фотографії з того вечора розлетілися світом, а фанати почали цікавитися, хто створив для неї неймовірну рожеву сукню. "Я надзвичайно вдячний команді артистки, які мій коментар про створення цього образу залишили незмінним і зберегли всю інформацію про те, що створювався він у київському ательє, під час блекаутів, між повітряними тривогами та на тлі вибухів. Світу важливо нагадувати про те, що війна ще не закінчилася, що Україна продовжує боротися, продовжує працювати і створювати, але нам потрібна допомога, щоб вистояти".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.