Ріанна закриває власний бренд Fenty
Як повідомляє WWD, короткий забіг Ріанни в індустрії моди з LVMH закінчений. Співачка й французька компанія домовилися припинити роботу бренду Fenty менш ніж за два роки після запуску.
LVMH підтвердили новини й зазначили, що "Ріанна і LVMH спільно вирішили тимчасово припинити діяльність бренду, сподіваючись на поліпшення умов". Остання колекція Fenty була представлена в листопаді 2020 року — лейбл випустив лінію взуття, створену в співпраці з Аміною Муадді, одним з улюблених дизайнерів Ріанни.
Попри закриття Fenty, LVMH демонструє тверду віру в Ріанну і її дедалі більший усесвіт продуктів і планує зосередитися на Fenty Beauty та Fenty Skin, а також узяти участь у розвитку лінії спідньої білизни Savage x Fenty.
Fenty став першим брендом, який LVMH, що успішно модернізує старі лейбли, як-от Dior, Louis Vuitton, Givenchy і Bulgari, запустила з нуля з моменту створення Дому Christian Lacroix у 1987 році. Проєкт також був нехарактерно стриманим для групи, відомої пишними показами і яскравими рекламними кампаніями.
Зрозуміло, що LVMH і Ріанна не відкидають можливості повторного відродження бренду, натхнені тим, що Fenty домігся значних успіхів у продажі окулярів, взуття й деніму, а також був популярний в універмагах і зміг залучити постійних клієнтів.