Лабораторія веселощів: колекція Off-White осінь-зима 2021/2022
Повернувшись із фатальної "відпустки" 2020 року, Вірджіл Абло заявив, що повністю змінив своє уявлення про те, у що повинен вирости його бренд Off-White: "Я приймаю 2020 рік близько до серця. Коли ми сиділи вдома і дивилися, як світ перевертається догори дригом, індустрія моди також починала трансформуватися відповідно до надій і бажань людей. Так що зараз усе серйозно: ми повертаємося і повинні демонструвати, що ми змінилися разом зі світом".
"Якщо пригадувати свої минулі роботи, думаю, що я виріс у найкоротші терміни. Я думаю, що нинішня робота — це повстання проти молодої версії мене самого, — сказав дизайнер напередодні шоу. — Я взяв собі за мету зробити Off-White більш дорослим. Адже що означає бути молодим брендом на сьомому, восьмому році існування? Я засмучуюсь, якщо не відчуваю еволюції, і меседж стає одноманітним. Наразі ж я відчуваю, що світ змінився".
Презентація його нової колекції напередодні Тижня високої моди— не випадковість. Попри те, що це колекція прет-а-порте, Off-White знайшов піднесену форму, представивши ідеально скроєні костюми, елегантні пальта і вечірні сукні з набиванням на стегнах з піноматериалу. Абло одночасно представив жіночу і чоловічу лінії — гендерна приналежність одягу ніколи не була проблемою для Абло і покоління, яке він очолює.
На чолі з Беллою Хадід у крихітній синій сукні-футлярі, на подіумі також з’явилися Хані Діжон, Альтон Мейсон, Джоан Смоллс, Ембер Валлетта і Джорджина Гренвілл. Абло продемонстрував надскладне і точне пошиття і новий підхід до айдентики Off-White. Безпомилково впізнаваний логотип бренду у вигляді хрестика зі стрілок — глобально ідентифікований на толстовках Off-White на будь-якій вулиці — представлений у мінімізованому вигляді в чорно-білому принті, щоб тепер конкурувати на рівні з лого будь-якого паризького модного Дому.
Не те щоб це означало, що Абло відмовився від того, звідки він прийшов як дизайнер, або від того, кого він привів із собою. Його прихильність до естетики архітектури та дизайну продуктів водночас проявляється в колірній палітрі, навіяній роботою Дітера Рамса для Braun, а також в інструментах, уміло вбудованих в аксесуари: алюмінієві ключі замість підборів або цвях, вбитий у пухку шкіряну сумку. Оновлений Off-White — це радше початок нової ери.
Переглянути всю колекцію Off-White осінь-зима 2021/2022.