До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Кара Делевінь роздягнулася у рекламній кампанії Balmain

Колекція весна-літо 2019 ознаменувала нову главу для бренду Balmain – марка представила оновлений логотип і глобальну співпрацю з британською топ-моделлю Карою Делевінь. Вона взяла участь у показі бренду восени 2018 року, а тепер стала обличчям французького Будинку.

Рекламна кампанія Balmain весна-літо 2019

"Мені дуже подобається Кара і мені навіть не хочеться бачити на ній одяг", – розповідає Рустен, який не став ховати сексуальність Делевінь і запропонував їй знятися оголеною. У кадрі два ключові акценти – тіло Кари і логотип бренду у вигляді букви B.

Реклама
Рекламна кампанія Balmain весна-літо 2019

До речі, натхненням для цієї зйомки стала вже легендарна фотографія Джанет Джексон 1993 року, знята Патріком Демаршельє. Сам Рустен розповідає, що цей кадр – дуже яскравий спогад з його дитинства, якому він радий подарувати нове життя.

@olivier_rousteing

Ще французький дизайнер розповідає, що сприймати цю рекламну кампанію як ностальгію за 1990-ми не варто, її головна мета – продемонструвати інклюзивність сучасного світу і Balmain в тому числі.

Рекламна кампанія Balmain весна-літо 2019

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.