6 основних велнес-трендів 2021 року
Популярність велнесу зрозуміла: щоб протистояти невизначеності та стресу, яких у нашому житті зараз не бракує, ми навчилися знаходити час для турботи про своє фізичне й емоційне здоров’я. Тепер ми ретельно стежимо, щоб спорт, їжа, духовні практики і навіть думки не просто були корисними, але й дарували відчуття комфорту та балансу. Загляньмо в майбутнє, щоб передбачити, які велнес-тренди перебуватимуть на піку популярності в 2021 році.
Минулий рік був, м'яко кажучи, напруженим. Тепер існують нові програми, здатні вимірювати рівень впливу стресу, який ми на собі відчули, і, з огляду на отримані результати, визначати комплекс найбільш ефективних вправ на цей конкретний час. Головна мета – не піддавати тіло подальшому стресу, а навпаки – підштовхнути організм до виходу з напруженого стану. "Дуже інтенсивне фізичне навантаження за високих показників клітинного стресу може призвести до виснаження захисних функцій організму, спричинити втому, призвести до хронічного запалення, набрання ваги і можливого погіршення стану здоров'я", – каже Гідеон Ремфрі, велнес-директор KX Club.
У клубі клієнтам пропонують "клітинний стрес-тест", який вимірює рівень побічного продукту, що спричиняє ушкодження в організмі через стрес. Такий підхід, за словами Ремфрі, допомагає краще підібрати вправи, щоб підвищити стійкість клітин організму до стресу. "Всі ми на якомусь етапі свого життя страждаємо через стрес, і не всі програми вправ однакові – різниця у вас і в тому, як ваше тіло реагує на навантаження. Тому ми маємо до цього адаптуватися", – каже він.
Дистанційна робота могла б означати більшу кількість вільного часу для регулярних занять спортом, проте цього не сталося. Тому зросла популярність експрес-тренувань тривалістю до 20 хвилин. Статистика багатьох онлайн-ресурсів засвідчила зростання попиту на короткі заняття, а наявність фільтра для вибору їхньої тривалості стала додатковою перевагою.
"Короткотривалі тренування – чудовий спосіб, щоб підштовхнути тіло до цілеспрямованіших дій і кинути йому виклик", – говорить Джеймс Редкліфф, старший менеджер з партнерських відносин у ClassPass. "Поєднання коротких високоінтенсивних і триваліших тренувань дає змогу пропрацювати різні м'язи і зберегти відчуття свіжості та новизни, додавши різноманітності у звичайний день", – каже він.
Нові технології підтверджують, що заняття спортом удома можуть бути так само результативними і привабливими, як і в студії. До прикладу, користувачам iOS надано можливість у вигляді AppleFitness +, спеціальної програми, що дозволяє переглядати показники своїх тренувань на iPhone, iPad або Apple TV, використовуючи студійний інтерфейс і персоналізовані рекомендації, які допомагають швидше досягти бажаної форми.
Інші бренди також стають частиною технічно складного світу: Lululemon заплатили 500 мільйонів доларів бренду фітнес-технологій Mirror, щоб розширити його "цифрові й інтерактивні можливості". Тоді як бренд CAR.O.L. обіцяє пропрацювати тіло за 40 секунд, прирівнюючи три заняття на тиждень 45 хвилинам бігу, згідно з незалежним дослідженням Американської ради з вправ (American Council on Exercise).
Скайраннінг – соціальна активність з ідеальними умовами для дотримання дистанції. Міжнародна федерація скайраннінгу пояснює це заняття, як "біг у горах на висоті понад 2000 метрів".
"Це схоже на пригоду, – пояснює Клауді Шроегель, скайраннер і засновниця клубу трейлраннінгу @wearedaybreak. – Проста дія, коли ставиш одну ногу попереду іншої, утримує вас у цьому моменті і стає довгоочікуваним перепочинком серед метушливого міського життя. І тіло підтягується та стає спортивнішим тоді, коли ти розважаєшся". Скайраннінг уже популярний у Європі – до пандемії було 200 гонок у всьому світі, в яких брали участь близько 50 000 чоловік з 65 країн.
Вібратори нового покоління – з тих речей, що очолюють нову сексуальну революцію, індустрія якої, за даними MarketDataForecast, зросте в усьому світі до 40,4 мільярда доларів до 2025 року. Найприємніше, що революцією керують жінки.
Заснована жінками компанія з виробництва вібраторів Smile Makers прагне змінити ставлення до самозадоволення. Опитування компанії показало, що 63% британських жінок, які користуються вібраторами, задоволені своїм сексуальним життям, порівняно з 46% тих, ким вібратор не використовується. При цьому користувачі вібраторів у 2,5 раза частіше виявляли інтерес до сексуальних експериментів від початку пандемії. "Уявлення про секс, як і раніше, потребують серйозного струсу, навіть у 2021 році, – каже Сесіль Гасно, директорка з маркетингу Smile Makers і авторка Vulva Talks. – Жінки відчувають оргазм у 65% випадків у порівнянні з 93% у чоловіків. Для цього немає анатомічної причини (клітор – дивовижний орган для задоволення), проте уявлення про секс залишаються дуже фаллоцентричними".
І це те, що в компанії мають намір змінити, поряд з іншими представниками ринку, від аудіозастосувань (голосових гідів для мастурбації), як Revel, Ferly, Quinn і Wisp, до заснованого жінками бренду презервативів, який випустив лубриканти з каннабісом, що сприяють розслабленню.
"Розуміння нашої біології і нашого тіла – це акт фемінізму", – говорить Ара Катц, співзасновниця і одна з генеральних директорок Seed, компанії з виробництва харчових добавок, серед головних цінностей якої наука і освіта. "Чим більше ми розуміємо, тим більше можливостей у нас зробити вибір. Плюс ми краще розрізнятимемо маркетинг і дезінформацію, а значить, матимемо набагато більше свободи щодо власного здоров'я", – каже Катц. У Seed хочуть, щоб люди знали, що саме вони вкладають у своє тіло, коли щодня приймають харчові добавки. Тому Seed мають власну освітню онлайн-платформу в Instagram @SeedUniversity.
Так само Емі Томсон, засновниця додатку для відстеження настрою Moody, випускає в березні свою дебютну книгу Moody: A Woman's Hormone Guide, про важливість спостереження і розуміння своїх гормонів. Це дуже важлива і інформативна річ.
Текст: Jessica Salter
За матеріалами vogue.co.uk