КУПИТИ КВИТКИ

Найнеочікуваніша б’юті-колаборація року: Рік Оуенс та Selahatin

Так, це відбувається насправді: Рік Оуенс розширює власний естетичний всесвіт і заходить туди, де його ніхто не чекав, — у світ розкішної dental гігієни. Разом зі шведським артбрендом Selahatin дизайнер випускає лінію доглядів за зубами, засоби з якої хочеться спробувати негайно.



Уперше в історії мінімалістичної готики Оуенса з’являється об’єкт для щоденних ритуалів, але оформлений у впізнаваному стилі: монохром, архітектурні лінії та "спокійний магнетизм". Смак так само нетривіальний: вербена, ваніль, сичуанський перець, темні цитруси, розмарин, чорний перець і м’ята перцева.

Реклама.



Історія колаборації почалася з випадкової згадки. "Я написав історію про своє повсякденне життя в журналі, де сказав: "Я чищу зуби пастою Selahatin, бо мені подобається їхній шрифт". І це була правда", – згадує Оуенс. Після цього він побачив рекламний пост Selahatin із власним розмитим фото та цитатою. "Я подумав, що це сміливо. Зв’язався з ними, щоб відзначити їхню зухвалість і сказав: "Нам варто зробити колаборацію!" Так ми до цього і прийшли". Тепер дивний, гострий і прекрасний світ Ріка Оуенса можна відчути навіть під час ранкового ритуалу.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.