КУПИТИ КВИТКИ

Сімейний портрет: рекламна кампанія Balenciaga весна-літо 2018

Демна Гвасалія продовжує наполегливо посилатися на стилістику 90-х років минулого століття. Для нової рекламної кампанії головним об'єктом натхнення став сімейний портрет, спеціально знятий в фото-ательє. Реалізувати ностальгійну рекламу запросили фотографа Роббі Аугспургера, з Портленда, штат Орегон, головною спеціалізацією якого є відродження ретроспективної портретної зйомки.

Balenciaga весна-літо 2018
Balenciaga весна-літо 2018
Balenciaga весна-літо 2018

Читайте також:

Реклама.

Первый магазин детской одежды TAGO​

Із минулого в майбутнє: що робить Феліпе Олівейра Баптіста в Lacoste

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.