До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Лісова пісня: рекламна кампанія ROCKAH., присвячена 150-річчю Лесі Українки

Український бренд ROCKAH. випустив гендерно-нейтральну колекцію SKOLOTOI, що ґрунтується на традиціях сколотів, праслов’янського кочового народу. Їхні культурні коди і ювелірні традиції, близькість до природи та світу тварин стали джерелом натхнення під час створення колекції SKOLOTOI, а рекламна кампанія марки також стала триб’ютом знаменитої феєрії української поетеси Лесі Українки "Лісова пісня".

Драма-феєрія "Лісова пісня" української письменниці Лесі Українки невипадково стала вихідною точкою для створення нового кампейну ROCKAH. Одна з найпоетичніших п’єс Лесі Українки розкриває зв’язок людини й природи, тему безсмертя і вічних цінностей, добра і зла, свободи як основного джерела щастя. Любов Мавки й Лукаша, багатогранний зв’язок людини й природи — сюжет знаменитої п’єси у своєму візуальному прочитанні команда бренду відтворила на березі замерзлого Київського водосховища на північ від столиці.

Реклама

Особливе місце в новій лінійці посідають баранячі голови, які з’являються на брошках, браслетах і каблучках, а також роги, які ювеліри ROCKAH. майстерно припасували на сережки й парні каблучки. Кожен виріб уміщено в коло, що в скіфській культурі уособлює сонце й життя. Бронзове намисто й браслет з риб символізують опору й упорядкованість. Почергове розміщення риб, голови яких спрямовані в протилежні боки, означає сплетіння небесного й мирського.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.