VOGUE UA CONFERENCE 2021FASHION & BUSINESS 9/09
RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Лісова пісня: рекламна кампанія ROCKAH., присвячена 150-річчю Лесі Українки

25 лютого 2021

Український бренд ROCKAH. випустив гендерно-нейтральну колекцію SKOLOTOI, що ґрунтується на традиціях сколотів, праслов’янського кочового народу. Їхні культурні коди і ювелірні традиції, близькість до природи та світу тварин стали джерелом натхнення під час створення колекції SKOLOTOI, а рекламна кампанія марки також стала триб’ютом знаменитої феєрії української поетеси Лесі Українки «Лісова пісня».

Драма-феєрія «Лісова пісня» української письменниці Лесі Українки невипадково стала вихідною точкою для створення нового кампейну ROCKAH. Одна з найпоетичніших п’єс Лесі Українки розкриває зв’язок людини й природи, тему безсмертя і вічних цінностей, добра і зла, свободи як основного джерела щастя. Любов Мавки й Лукаша, багатогранний зв’язок людини й природи — сюжет знаменитої п’єси у своєму візуальному прочитанні команда бренду відтворила на березі замерзлого Київського водосховища на північ від столиці.

Особливе місце в новій лінійці посідають баранячі голови, які з’являються на брошках, браслетах і каблучках, а також роги, які ювеліри ROCKAH. майстерно припасували на сережки й парні каблучки. Кожен виріб уміщено в коло, що в скіфській культурі уособлює сонце й життя. Бронзове намисто й браслет з риб символізують опору й упорядкованість. Почергове розміщення риб, голови яких спрямовані в протилежні боки, означає сплетіння небесного й мирського.

Украинские дизайнеры ·

Ще в розділі Бренд

Популярне