Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

The Art of Second Chance — бренд, який дає нове життя вінтажним речам

20 січня 2022

Сучасна мода дедалі частіше вдається до перероблених матеріалів і вторинного використання старих речей, підтримуючи світовий перехід до екологічного способу життя. Зокрема, на українському ринку тепер з’явився новий бренд, який уміло працює з вінтажними речами, даруючи їм нове життя. Проєкт Діани Ставніцер, створений на базі концепт-стору Apartment 13, дістав назву The Art of Second Chance і випустив свою першу капсульну колекцію.

The Art of Second Chance

The Art of Second Chance створений відповідно до концепції усвідомленого споживання: колекція закликає вдихнути друге життя в речі, які здатні подарувати ще багато вражень новим власникам. Матеріали капсули — елементи вінтажного одягу, які використано у виробництві повторно. У такий спосіб бренд The Art of Second Chance закликає до усвідомленого споживання та відраджує купувати нові речі з хутра.

The Art of Second Chance

The Art of Second Chance
The Art of Second Chance

Через кліматичні умови хутряні вироби споконвіку були невіддільною частиною гардероба в нашій країні. Команда Apartment 13 активно підтримує кампанії проти жорстокого поводження з тваринами й у такий спосіб закликає відмовитися від придбання нового хутра. Перший дроп бренду The Art of Second Chance присвячений верхньому одягу й містить десять моделей вінтажних шуб, доповнених новими тканинами й сучасною фурнітурою. Кожен предмет колекції пошитий вручну та наявний у єдиному екземплярі — лінійка містить як класичні моделі, так і двосторонні, що поєднують яскраві принтовані тканини й перероблене натуральне хутро. Такий підхід до роботи з вінтажною сировиною дає змогу продовжити його життєвий цикл і створити річ з особливою історією, яка ще надовго залишиться в гардеробі. Майстри працювали над кожним виробом вручну від 50 до 100 годин. У роботі над проєктом взяла участь Соня Солтес, яка стала частиною креативної команди, а кампейн знімав Льоша Ліч.

Украинские дизайнеры · Sustainability ·

Ще в розділі BRAND

Популярне