Пʼєрпаоло Піччолі — новий креативний директор Balenciaga
Пʼєрпаоло Піччолі став новим креативним директором модного Дому Balenciaga. Про це офіційно повідомила материнська компанія бренду Kering.
Модна індустрія чекала на це призначення з березня 2025 року, коли Демна став креативним директором Gucci. Новина про призначення Піччолі в Balenciaga з'явилася більш ніж через рік після того, як він залишив Valentino. Офіційно Піччолі візьметься до обов’язків 10 липня — одразу після останнього кутюрного шоу Демни для Balenciaga. Але відомо, що над своєю першою колекцією він почне працювати раніше. Як повідомляється в релізі, дебютна колекція Balenciaga під керівництвом Піччолі буде представлена вже в жовтні.

"Піччолі — один із найталановитіших і найвпливовіших дизайнерів нашого часу. Його майстерність у сфері haute couture, яскраве творче бачення та глибока повага до savoir-faire роблять його ідеальним вибором для Balenciaga", — заявила Франческа Беллеттіні, заступниця генерального директора Kering.
Пʼєрпаоло Піччолі народився в італійському курортному місті Неттуно. Вивчав літературу в університеті, проходив стажування у Brunello Cucinelli, а після завершення навчання приєднався до команди Fendi, де працював разом із Марією Грацією К’юрі. У 1999 році він перейшов у Valentino як дизайнер аксесуарів. У 2008 році, після відходу Валентіно Ґаравані та звільнення Алессандри Факкінетті, яка пробула на посаді лише рік, Піччолі та К’юрі були призначені співкреативними директорами Valentino. Удвох вони досягли великого успіху.
У 2016 році Піччолі став єдиним креативним директором Valentino після того, як К’юрі перейшла в Dior. Його дебютна колекція як сольного дизайнера, представлена у жовтні 2016 року, продемонструвала "нестримний романтизм і фантазію його особистого стилю", — зазначав Геміш Боулз.
У Valentino Піччолі здобув міжнародне визнання завдяки своїм роботам у haute couture — напрямі, до якого Balenciaga повернулася у 2021 році. Він також проявив талант до переосмислення спадщини історичних брендів. Цей підхід — зберігати ДНК бренду, але транслювати її сучасною мовою — стане важливим у роботі з архівами Крістобаля Баленсіаги. Їх досі не повністю досліджено, хоча вони мають величезний потенціал.
Наприкінці 2022 року Balenciaga опинилася в центрі скандалу через дві рекламні кампанії, які громадськість сприйняла як такі, що натякають на сексуальне насильство над дітьми. Це вдарило по репутації бренду та його фінансових результатах. Згодом на індустрію вплинуло й загальне уповільнення сегмента luxury. Сьогодні Balenciaga демонструє поступове відновлення.
Піччолі сприймається як стабільний і надійний вибір — саме те, що може посилити бренд у непростий перехідний момент. Перша колекція Піччолі для Balenciaga буде представлена під час Тижня моди в Парижі в рамках сезону весна-літо 2026. Це буде один із головних дебютів у модному календарі. Свої перші колекції також покажуть Маттьє Блазі для Chanel, Дуран Лантінк для Jean Paul Gaultier і Демна для Gucci.