RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Мода і технології: крамниці UltraGroup придбали інноваційні Samsung The Sero

08 грудня 2020

Компанія UltraGroup — один з провідних fashion-ритейлерів України, який офіційно представляє такі світові бренди, як Levi's, Superdry, Guess, Baldinini, Hugo, Karl Lagerfeld, Boss, постійно працюючи над розширенням мережі крамниць. Щоб зробити досвід клієнтів UltraGroup комфортнішим і якіснішим, компанія придбала для власних брендових крамниць унікальні телевізори Samsung The Sero.

«Щоб привернути увагу користувачів, які звикли отримувати інформацію переважно через смартфони, потрібно щось неординарне. Саме тому ми зупинили наш вибір на The Sero — вертикальному телевізорі, оптимізованому для перегляду мобільного контенту. UltraGroup — це не просто продаж модного високоякісного одягу, це частина індивідуальності й наслідування трендів; і ми не втомлюємося підкреслювати це в усьому. А що може краще передати ритм життя сучасної людини, як не мобільність та інноваційність технологій, які оточують її щодня», — вважає маркетинг-директорка UltraGroup Марина Ковтун.

Головна особливість Samsung The Sero — обертовий екран: йому можна надати як стандартної горизонтальної орієнтації, так і вертикальної, придатний для трансляції контенту зі смартфонів і планшетів.

Якість зображення і чіткість кольоропередавання забезпечує технологія квантових точок екрана Samsung QLED. Інноваційний екран The Sero демонструє максимально реалістичну і яскраву картинку й повністю відтворює колірний діапазон. Якісне відео доповнює не менш якісна 4.1-канальна 60W акустична система, яка забезпечує об’ємне звучання. З підтримкою Bluetooth і кодеку Dolby Digital Plus до неї можна легко під’єднати смартфон і слухати свою улюблену музику. Динаміки заховані у вертикальній підставці телевізора, тому вони не порушують його лаконічного дизайну й водночас сповнюють кімнату чудовим звуком з яскраво вираженими басами.

«Покоління Z, споживає 30% контенту з мобільних пристроїв і активно користується соціальними мережами. Інноваційний підхід у функціоналі й дизайні The Sero дає цьому телевізору можливість лаконічно вписатися як у робочий, так і особистий простір», — каже керівниця відділу маркетингу побутової електроніки компанії Samsung Electronics Україна Катерина Кузнєцова.

Samsung The Sero
Samsung The Sero
Samsung The Sero

 

Ще в розділі Lifestyle

Популярне