
Мода і технології: крамниці UltraGroup придбали інноваційні Samsung The Sero
Компанія UltraGroup — один з провідних fashion-ритейлерів України, який офіційно представляє такі світові бренди, як Levi's, Superdry, Guess, Baldinini, Hugo, Karl Lagerfeld, Boss, постійно працюючи над розширенням мережі крамниць. Щоб зробити досвід клієнтів UltraGroup комфортнішим і якіснішим, компанія придбала для власних брендових крамниць унікальні телевізори Samsung The Sero.

«Щоб привернути увагу користувачів, які звикли отримувати інформацію переважно через смартфони, потрібно щось неординарне. Саме тому ми зупинили наш вибір на The Sero — вертикальному телевізорі, оптимізованому для перегляду мобільного контенту. UltraGroup — це не просто продаж модного високоякісного одягу, це частина індивідуальності й наслідування трендів; і ми не втомлюємося підкреслювати це в усьому. А що може краще передати ритм життя сучасної людини, як не мобільність та інноваційність технологій, які оточують її щодня», — вважає маркетинг-директорка UltraGroup Марина Ковтун.

Головна особливість Samsung The Sero — обертовий екран: йому можна надати як стандартної горизонтальної орієнтації, так і вертикальної, придатний для трансляції контенту зі смартфонів і планшетів.

Якість зображення і чіткість кольоропередавання забезпечує технологія квантових точок екрана Samsung QLED. Інноваційний екран The Sero демонструє максимально реалістичну і яскраву картинку й повністю відтворює колірний діапазон. Якісне відео доповнює не менш якісна 4.1-канальна 60W акустична система, яка забезпечує об’ємне звучання. З підтримкою Bluetooth і кодеку Dolby Digital Plus до неї можна легко під’єднати смартфон і слухати свою улюблену музику. Динаміки заховані у вертикальній підставці телевізора, тому вони не порушують його лаконічного дизайну й водночас сповнюють кімнату чудовим звуком з яскраво вираженими басами.

«Покоління Z, споживає 30% контенту з мобільних пристроїв і активно користується соціальними мережами. Інноваційний підхід у функціоналі й дизайні The Sero дає цьому телевізору можливість лаконічно вписатися як у робочий, так і особистий простір», — каже керівниця відділу маркетингу побутової електроніки компанії Samsung Electronics Україна Катерина Кузнєцова.
Ще в розділі Lifestyle
Популярне

Чому кокосова олія небезпечна для здоров'я?

Фейсбілдинг: що потрібно знати про фітнес для обличчя

Таємниці краси Даутцен Крез

Особистий досвід: як ефективно тренуватися з гумою

Гід наймоднішими спідницями сезону весна-літо 2021

Наймодніші чорно-білі сукні сезону весна-літо 2021

9 найбожевільніших учинків кінозірок заради втілення в роль

Кольоровий денім — головний тренд сезону весна-літо 2021

Ховаємо щоки: три короткі стрижки для круглого обличчя

Маскулінні сорочки — модний тренд нового сезону

Як пережити зиму: лайфгак стиліста з питань зачісок

Теплі кардигани в колекціях весна-літо 2021
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.