До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Меган Маркл запускає б’юті-бренд?

Ходять чутки: Меган Маркл подумує про те, щоб запустити власний б’юті-бізнес. Приводом до їхньої появи стала зустріч герцогині Сассекської з гуру б’юті-маркетингу Біллом Гуті.

40-річна герцогиня, ймовірно, замислюється про запуск власної косметичної лінії після кількох зустрічей з Біллом Гуті, керівником компанії Guthy-Renker. Guthy-Renker — це каліфорнійська маркетингова компанія, що керує брендами знаменитостей, включно з J Lo Beauty (засновниця — Дженніфер Лопес) та Meaningsul Beauty (засновниця — Сінді Кроуфорд).

Нагадаємо, герцоги Сассекські ведуть активну діяльність після того, як залишили офіційні обов’язки членів королівської сім’ї. Пара уклала з Netflix контракт, сума якого оцінюється в 100 мільйонів доларів. У межах проєкту буде показано документальний серіал "Серце нескорених" (Heart of Invictus), що розповідає про спортсменів з інвалідністю, які мають намір взяти участь в Invictus Games у Гаазі наступного року. Стримінговий сервіс Spotify також уклав контракт із зірковою парою: на його базі виходитимуть подкасти з герцогами Сассекськими. У червні вийшла книга Меган Маркл "Лавка", що стала бестселером за версією New York Times. Також Меган озвучуватиме персонажів у мультфільмах Disney.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.