До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Крута й автентична кампанія Converse, знята у Гані

Converse та відомий британський креативник TJ Sawyerr об’єдналися для роботи над рекламною кампанією, що отримала назву Let The Black Star Shine.

Реклама

Converse та TJ Sawyerr об’єдналися, аби продовжити ініціативу бренду Black & White Series. Для лейбла TJ Sawyerr запропонував дивовижну концепцію кампанії з назви Let The Black Star Shine — із класичними кедами Converse Chuck 70. Найновіша робота Сойєрра, який родом з Аккри, присвячена афроцентричній культурі та моді його рідної країни — Гани. Цим зніманням бренд і креативник прагнуть кинути виклик стереотипам і дезінформації навколо африканської культури, зосередивши увагу на темах спільноти, сім’ї та радості.

Ті Джей Соєрр — один з найсильніших та найсамобутніших митців у творчому середовищі Великобританії. Письменник, модель і креативний директор Arsenal — він прокладає власний шлях до міжнародного успіху. Кампанія Converse Let The Star Shine демонструє бачення TJ Sawyerrв столиці Гани, вшановуючи місце народження креативника, західноафриканське коріння та місцеву громаду.

На чорно-білих фотографіях зображені жителі Гани. Їх знімали просто неба в їхньому культурному середовищі. На фото моделі грають у настільний футбол на вулиці, відпочивають у центрі міста чи насолоджуються сімейним дозвіллям. Всі вони вдягнені у невимушені ансамблі, що складаються з класичних костюмів в стилі 1970-х і базових кедів Converse на шнурівці. На одному з фото жінка несе кеди Chuck 70 у кошику на голові, на іншому — сидить під зчепленими, наче білизна, парами кедів, на тросах для сушіння.

Всі фото з рекламної кампанії Converse та TJ Sawyerr Let The Star Shine дивіться у галереї нижче.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.