Дженніфер Лопеc знову обирає український бренд FROLOV
Дженніфер Лопес виступила з новими треками наживо для Apple Music. Для концерту співачка обрала вбрання українського бренду FROLOV.
Після випуску свого дев'ятого студійного альбому та супровідного оригінального музичного фільму, 54-річна Дженніфер Лопес почала виступати з новими треками. Один із перших виступів відбувся на концерті Apple Music Live. Для нього співачка обрала вбрання українського бренду FROLOV.
Це кутюрний образ з колекції FROLOV Haute Couture, натхнений бароковою Венерою. Боді з мережива виготовлене вручну та вкрите золотом. Декольте повторює контури серця. У цьому образі людське тіло перетворюється на золотий скульптурний шедевр, обгорнутий тонким шаром золотистих квітів.
Нагадаємо, що на початку 2024 року Дженніфер Лопес з'явилася в сукні авторства Івана Фролова у новому музичному відео. У ньому співачка виходить заміж у сукні FROLOV. У кліпі на пісню Can't Get Enough можна розгледіти фірмовий почерк українського дизайнера — чуттєву білу сукню з вирізаними серцями. Трек став першим у новому альбомі, реліз якого супроводжується виходом фільму під назвою This Is Me... Now.