До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Дженніфер Лопеc знову обирає український бренд FROLOV

Дженніфер Лопес виступила з новими треками наживо для Apple Music. Для концерту співачка обрала вбрання українського бренду FROLOV.

Після випуску свого дев'ятого студійного альбому та супровідного оригінального музичного фільму, 54-річна Дженніфер Лопес почала виступати з новими треками. Один із перших виступів відбувся на концерті Apple Music Live. Для нього співачка обрала вбрання українського бренду FROLOV.

Реклама

Це кутюрний образ з колекції FROLOV Haute Couture, натхнений бароковою Венерою. Боді з мережива виготовлене вручну та вкрите золотом. Декольте повторює контури серця. У цьому образі людське тіло перетворюється на золотий скульптурний шедевр, обгорнутий тонким шаром золотистих квітів.

Нагадаємо, що на початку 2024 року Дженніфер Лопес з'явилася в сукні авторства Івана Фролова у новому музичному відео. У ньому співачка виходить заміж у сукні FROLOV. У кліпі на пісню Can't Get Enough можна розгледіти фірмовий почерк українського дизайнера — чуттєву білу сукню з вирізаними серцями. Трек став першим у новому альбомі, реліз якого супроводжується виходом фільму під назвою This Is Me... Now.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.