КУПИТИ КВИТКИ

Благодійні ініціативи брендів до Дня боротьби з раком грудей

15 жовтня — Всесвітній день боротьби з раком грудей. Його мета — звернути увагу жінок на фактори ризику, розказати про методи профілактики та важливість ранньої діагностики, адже цей вид онкології не тільки один із найбільш розповсюджених, а й дуже добре вивчений. Статистика говорить, що якщо діагноз поставлений на першій стадії, то одужують більше 95% жінок. Щороку до цього дня долучаються десятки брендів зі своїми благодійними ініціативами які допомагають підвищити обізнаність та зібрати кошти для боротьби з цією хворобою. Розповідаємо, як допомагають індустрій моди та краси цього року.

Ralph Lauren

Вже 25 років американський бренд Ralph Lauren підтримує "рожевий" жовтень і робить все можливе для підвищення обізнаності про рак грудей. 2025-й не став виключенням — марка представила капсульну колекцію, в якій основним став рожевий колір. 25% від продажу колекції буде направлено у благодійний фонд Pink Pony, а з продажів спеціальної бейсболки Ralph Lauren передасть 100% прибутку на благодійність.

Реклама.

Revitalash

Цього місяця бренд REVITALASH® COSMETICS об'єднався з українськими бізнесами MEDSPACE та LADY DI, щоб поділитися спільними ініціативами та нагадати, як важливо регулярно перевіряти жіноче здоров’я: самообстеження — раз місяць, УЗД — раз на рік, мамографія — раз на два-три роки. У ході спільної ініціативи було створено гайд "Самообстеження молочних залоз" та посібник "Як уберегти себе від раку молочної залози". Аби кожна жінка знала, як стежити за своїм здоров’ям.

REVITALASH® COSMETICS — бренд №1 у світі з догляду за віями та бровами, створений лікарем-офтальмологом для своєї дружини, яка боролася з раком молочної залози. Сьогодні Revitalash не лише допомагає жінкам зберігати красу, а й підтримує фонди по всьому світу, передаючи частину прибутку на допомогу пацієнткам із раком грудей.

Sézane

Французький бренд Sézane — один із найпослідовніших у своїй боротьбі з раком молочної залози завдяки ініціативі "Рожева середа". Цього місяця марка передає 100% прибутку від продажу теплих шарфів Louise у Фонд дослідження раку серед жінок (WCRF).

Good People

Бренд Good People долучається до місяця обізнаності про рак молочної залози з новим лімітованим рожевим лонгслівом, створеним на підтримку Благодійного фонду "Квітна". 100% прибутку від продажу буде спрямовано на підтримку роботи медичного центру в Києві, який фонд щойно відкрив за адресою Голосіївський проспект, 70, де будуть проводитися обстеження для всіх, хто цього потребує. Рожевий лонгслів – універсальна річ, що легко інтегрується в щоденний гардероб, але має важливу місію: нагадувати про силу малих дій, які змінюють великі речі.

Estée Lauder

Щороку, протягом трьох десятиліть, у жовтні бренди з портфоліо американської корпорації Estée Lauder Companies, серед яких Bobbi Brown, Clinique, Estée Lauder, випускають обмежений наклад косметики в особливому пакованні. Впізнати її просто: у дизайні, якій змінюється з року в рік, є один сталий елемент – рожева стрічка. Частину коштів від їхнього продажу завжди спрямовують на боротьбу з раком грудей. Більше про ініціативу читайте за посиланням.

NORBA

Український спортивний бренд NORBA та Method.Clinic у рамках Breast Cancer Awareness Month нагадують жінкам про важливість регулярних обстежень і турботи про себе. До 15 листопада діє знижка 50% на УЗД молочних залоз при будь-якій покупці NORBA.

Щоб привернути увагу та підкреслити важливість турботи про себе, бренди запросили до співпраці художницю Ольгу Чикало, яка у своїй практиці досліджує форму й тілесність. Спеціально для проєкту мисткиня створила чуттєвий малюнок — жіночу фігуру, намальовану м’якими рожевими лініями, що символізує ніжність, силу й підтримку.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.