КУПИТИ КВИТКИ

Estée Lauder Companies закликають українських жінок приєднатися до боротьби з раком молочної залози

Косметична компанія Estée Lauder Companies закликає українських жінок долучатися до боротьби з раком молочної залози

Реклама.

Щороку, протягом трьох десятиліть, у жовтні бренди з портфоліо американської корпорації Estée Lauder Companies, серед яких Bobbi Brown, Clinique, Estée Lauder, випускають обмежений наклад косметики в особливому пакованні. Впізнати її просто: у дизайні, якій змінюється з року в рік, є один сталий елемент – рожева стрічка. Частину коштів від їхнього продажу завжди спрямовують на боротьбу з раком грудей. У межах цієї ініціативи Estée Lauder та її благодійна фундація інвестували понад 144 мільйони доларів в освітні кампанії й наукові дослідження з діагностики та терапії хвороби.

Зволожувальний лосьйон Dramatically Different, Clinique, лімітований випуск

Деякі з цих засобів з’являться в Україні: зволожувальний лосьйон Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion+, мультифункціональна відновлювальна сироватка Estee Lauder Advanced Night Repair, пудра для сяяння Bobbi Brown Highlighting Powder. Вони будуть доступні з жовтня в парфумерно-косметичних мережах Aromateque і Brocard, а також онлайн. До 50 % від роздрібної ціни буде передано українському благодійному фонду "Квітна", що опікується жінками з раком молочної залози: забезпечує психологічну допомогу, реабілітацію, ініціює просвітницькі програми щодо ранньої діагностики й практичної підтримки під час лікування.

Традицію сприяти боротьбі з раком грудей і допомагати жінкам, які стикаються із цією недугою, компанія Estée Lauder започаткувала 1992 року. Тоді віцепрезидентка Estée Lauder Евелін Лаудер разом з однодумицями зробили рожеву стрічку символом цієї боротьби. Спершу стрічки роздавали в магазинах Estée Lauder у Нью-Йорку, згодом жінки почали носити їх на знак солідарності з тими, хто долає недугу, – і як нагадування про важливість своєчасного медичного обстеження.

Сироватка проти зморщок Advanced Night Repair Pink Ribbon, Estée Lauder, лімітований випуск

За ініціативи Евелін Лаудер щожовтня рожевим підсвічують головні архітектурні пам’ятки світу: Empire State Building у Нью-Йорку, Ейфелеву вежу в Парижі, фасад Сіднейської опери. Це не лише символічне нагадування про проблему, а й заклик регулярно перевіряти здоров’я грудей. За даними Національного інституту раку США, виявлений на ранній стадії рак молочних залоз виліковний у 91 % випадків протягом п’яти років.

Іще тридцять років тому про цей діагноз, якщо і говорили, то пошепки, – зі страху смерті, соціального відторгнення, змін тіла й небажання ловити на собі сповнені жаху або жалю погляди. Сьогодні просвітницька активність громадських організацій і благодійних фондів, масові медіакампанії й соціальні ініціативи допомагають зняти стигму з обговорення теми раку грудей. Про хворобу відомо багато, про важливість завчасних медичних обстежень знають усі. І попри це жінки їх часто відкладають – через побоювання, відсутність опори поруч, відчуття самотності. Евелін Лаудер казала: "Ніхто не має залишатися наодинці перед цим діагнозом". Саме тому слоган глобальної ініціативи Estée Lauder у боротьбі з раком грудей – "Сильніші разом". "Сила не має бути тільки внутрішньою – підтримка робить шлях до одужання легшим", – наголошують в Estée Lauder.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.