Бренд-консультантка Бруне Буономано — про кар’єру, творчість і стиль
Бренд-консультантка й видавниця незалежного журналу Mastermind Бруне Буономано допомагає модним компаніям будувати майбутнє.
Я завжди любила моду, але не уявляла, що коли-небудь стану частиною цього світу. Я мріяла бути дипломатом — вивчала політичні науки в паризькому інституті Sсiences Po й пізніше в університеті Berkeley в Каліфорнії. Потрапивши на стажування в рекламне агентство Euro RSCG & CO, я вподобала стратегічний брендинг. Так відкрила для себе luxury-індустрію — і залишилася в ній назавжди.
Разом з партнеркою, стилісткою Марі-Амелі Сові, я запустила видання Mastermind у 2017 році. Ми мали просте, але амбітне завдання: придумати новий формат медіа про luxury-бізнес, щоб говорити не тільки про моду, а й про культуру загалом — створюючи якісний контент для "повільного" вдумливого читання. Ми хотіли уникнути новинного подання інформації — щоб кожен випуск журналу був глибшим й усвідомленішим відбиттям епохи й світу, у якому ми живемо.
Моя діяльність як CEO-агента BETC Etoile Rouge дуже відрізняється від роботи над Mastermind. У рекламі й брендингу ми дотримуємося жорсткого брифу — це і є головний виклик. Але саме обмеження роблять цю роботу цікавою: завжди треба шукати нетривіальні вирішення конкретних завдань.
Я працювала як бренд-консультантка над ініціативою LVMH з підтримки молодих дизайнерів із часу її запуску — і маю визнати, що це один з найзахопливіших проєктів, у яких мені доводилося брати участь. Цим конкурсом компанія LVMH набагато розширила свій культурний вплив. А я в межах LVMH Prize щороку знайомлюся з дивовижними людьми — самобутніми талантами й безстрашними підприємцями. Для мене бути причетною до історій їхнього успіху — окремий привід для гордості.
Моє бачення сильного бренду полягає в оцінюванні культурної спадщини, яку він залишає. Сьогодні будь-яка компанія впливає на довкілля — позитивно або негативно. Тому ми як люди, що створюють бренди, відчуваємо свою відповідальність перед суспільством. Я впевнена, що реклама й контент, які генерують бренди, мають сприяти поступу: за допомогою цих інструментів ми можемо міркувати про те, що таке краса, жіночність, культурна й гендерна різноманітність. Сьогодні це наша основна місія.
Не знаю, вплинуло на мене материнство чи запуск журналу, але якоїсь миті я зрозуміла, що головний маркер розкоші — це час, якого катастрофічно бракує. Тому я вчуся не відвертати уваги й завжди жити в моменті — іноді для тренування фокуса практикую флоатинг. Ви опиняєтеся в насиченій епсомською сіллю воді, нагрітій до температури людського тіла, і впродовж години перебуваєте в стані невагомості без зовнішніх подразників. Такі "вимкнення" з реальності дуже важливі для емоційної рівноваги, особливо в умовах загального порушення зосередження уваги.
Складно описати мій стиль — я навіть не впевнена, чи є він у мене. Одяг я вибираю граючи: мені подобається щоранку придумувати, якою героїнею я хочу стати. Мій улюблений дизайнер — Ніколя Жеск’єр. У своїх колекціях він передбачає майбутнє, а я в його вбранні почуваюся жіночною й сильною водночас.
Із задоволенням колекціоную антикварні меблі — особливо "космічні" об’єкти, модні в 30-х роках. Я мало сплю, тому шукаю їх онлайн ночами, часто опиняючись на найнесподіваніших сайтах. Люблю альбоми Суф’яна Стівенса, пісні якого можна почути у фільмі "Назви мене своїм ім’ям", мюзикли "Ослина шкура" й "Дівчата з Рошфора" Жака Демі й, звісно, класику жанру — "Співаючи під дощем". Ціную гарну кухню: улюблені місця в Парижі — гастрономічне бістро Le Bon Georges Бенуа Дюваля-Арно й італійський ресторан Le Perron у кварталі Сен-Жермен. І зовсім не уявляю життя без Італії — обожнюю подорожі в Рим, Флоренцію, Позітано, Амальфі.
Фотограф: Vincent Desailly
Макіяж: Helene Vasnier @Artlist Paris
Продюсер: Kateryna Kudinova