Джек Маккалоу та Лазаро Ернандес — нові креативні директори Loewe

Джек Маккалоу та Лазаро Ернандес, засновники американського бренду Proenza Schouler, призначені новими креативними директорами Loewe. Дует буде відповідати за створення жіночих та чоловічих колекцій, а також за аксесуарну лінійку та вироби зі шкіри.

Джек Маккалоу та Лазаро Ернандес
Джек Маккалоу та Лазаро Ернандес

Реклама.

Паскаль Лепуавр, головний виконавчий директор Loewe, прокоментував це призначення: "Скажу тільки про два ключові чинники: вони не тільки творці, а й підприємці, чия допитливість та бачення виходять за рамки моди. Вони сильні в різних культурних сферах, а також добре відчувають різноманітність ринків і клієнтів. Джек і Лазаро — відкриті, іронічні та живі, що також важливо для нашої корпоративної культури і ДНК Loewe". Уже відомо, що американські дизайнери переїдуть із Нью-Йорка до Парижа, де розташована штаб-квартира бренду, але перед цим планують відвідати Мадрид — рідне місто Loewe, який був заснований тут ще у 1846 році. А ось коли шанувальники марки побачать дебютну колекцію нових креативних директорів, поки невідомо.

"Звичайно, ми стежили за Loewe протягом тривалого часу і глибоко поважаємо те, що було створено тут за останнє десятиліття — це справді неймовірно, — поділилися Джек Маккалоу та Лазаро Ернандес з Vogue Business за кілька годин до оголошення їх офіційного призначення. — Цінності Дому завжди тісно збігалися з нашими: відданість ремеслу та мистецтву, свобода та любов до експериментів і, звичайно, глибока взаємодія з культурою. На нашу думку, роль креативного директора сьогодні і полягає в тому, щоб підкреслити ідентичність бренду по-новому. Зробити так, щоб вона резонувала з поточним моментом".

Нагадаємо, що попередній креативний директор Loewe Джонатан Андерсон залишив цю посаду після 11 років плідної роботи. Продажі Loewe зросли з приблизно 230 мільйонів євро у 2014 році, за оцінками Morgan Stanley, до 1,5—2 мільярдів у 2024-му. Кожен квартал 2024 року Lyst долучав Loewe до п’ятірки найпопулярніших брендів (у другому кварталі він посідав перше місце). У звіті про прибутки та збитки за 2024 рік LVMH зазначив, що Loewe "отримала підтримку завдяки зростанню впізнаваності бренду та сміливій креативності своїх колекцій". Андерсону вдалося трансформувати Loewe з нішевого люксового бренду, назву якого багато хто не знав, як вимовляти, у одного з найвпливовіших гравців модної індустрії. Британський дизайнер створив цілісний всесвіт Loewe, у якому шанобливе ставлення до ремесла природно поєднується з візуальною експресією та активністю в соцмережах. Більше про внесок Андерсона ми розповідали тут.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.