Що треба знати про спільну колекцію Versace й Fendi
Гостей, які відвідали приватний захід, проведений у штаб-квартирі Versace в неділю ввечері, 26 вересня, чекав сюрприз — Донателла Версаче й Кім Джонс представили спільну колекцію.
На подвір’ї сімейного палацо Versace проходило безліч незвичайних показів, але 26 вересня відбулося щось зовсім нове. Кім Джонс і Сильвія Вентуріні Фенді з Fendi й Донателла Версаче з Versace обмінялися брендами й посадами, щоб створити по 25 образів для своїх конкурентів. Вийшла надзвичайна колекція, яку назвали Fendace. Її створили провідні дизайнери сучасності, а представляли — найпопулярніші моделі в індустрії.
Цього вечора було багато зворушливих моментів: Кейт Мосс і Ембер Валлетта вийшли разом на подіум, Наомі Кемпбелл закривала шоу, а Кім Джонс вийшов на уклін з Донателлою Версаче, несподівано панелі із зображенням Медузи, вбудовані в стіни палацо Versace, повернулися, щоб продемонструвати логотип у вигляді подвійної літери F, що його розробив Карл Лагерфельд для Fendi. У цитаделі Versace це мало разюче радикальний вигляд.
Після шоу Кім Джонс пояснив, як уперше було сформульовано Fendace: "У лютому після показу колекції ми прийшли до Донателли на вечерю. Сильвія й Донателла чудово ладнали, і ми подумали, що було б непогано трохи повеселитися. Ми спроєктували образи Versace, а Донателла — Fendi. Пам’ятайте, що ці два доми не входять до однієї групи: ми створили цю колекцію як друзі, з поваги одне до одного. У ній немає ніякого комерційного підтексту".
Діставши шанс ознайомитися з архівами Versace, Джонс додав: "Це було приголомшливо. Є речі, які я ніколи не мав змоги побачити на власні очі. І коли Донателла пішла в архів Fendi, вона випадково вибрала речі того ж періоду, що й ми із Сильвією. Крім того, Донателла ніколи не створювала дизайну для іншого бренду, як і Сильвія, тому було дуже цікаво подивитися на результат їхньої роботи. Ми хотіли зробити щось оптимістичне й веселе, і ми хотіли зробити це, тому що любимо одне одного".