КУПИТИ КВИТКИ

Новий погляд на тренчі Burberry

Тренч – візитна картка британського модного Будинку Burberry, з яким той не втомлюється експериментувати, підтримуючи інтерес аудиторії до цієї класичної, з усіх поглядів, речі. Цього разу команда бренду випустила нову рекламну кампанію, присвячену тренчу, в якій на нього по-новому поглянули п'ять стилістів. Їхнім завданням було продемонструвати, як "свіжо" можна носити моделі The Westminster, The Kensington і The Chelsea.

<b>TrenchBurberryCampaign</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.