Підсумки 2018: головні події в модній індустрії
Vogue.ua продовжує підсумовувати рік, що минає. Слідом за головними тенденціями вуличної моди і найбільш ефектними сукнями на червоних доріжках, пора розглянути головні події в світі моди, що відбулися 2018-го.
Celine весна-літо 2019Британський бренд Burberry в березні 2018 року озвучив ім'я нового креативного директора. Ним став італієць Ріккардо Тіші, який змінив на посту Крістофера Бейлі. Свою дебютну колекцію Тіші показав у вересні цього року в межах Тижня моди в Лондоні, тим самим, відкрив нову главу для бренду. Тільки переступивши поріг, дизайнер розпочав роботу. Спочатку була представлена оновлена монограма і логотип бренду, потім створена капсульна колекція з Vivienne Westwood, а також – новий дизайн флагманського магазина Burberry в Лондоні. До підготовки показу Тіші поставився з не меншим розмахом: напередодні шоу дизайнер розклеїв оновлені монограми Burberry на будівлях і даблдекерах в Нью-Йорку, Сеулі, Гонконгу і Шанхаї, а перед шоу у Marble Arch розмістив величезного ведмедя, також прикрашеного монограмами Burberry.
Ведмідь, прикрашений новою монограмою BurberryПершу колекцію дизайнер присвятив британській культурі: на подіумі з'явилися знакові речі Burberry, але вже в новій інтерпретації. Крім того, Тіші зібрав справжній зірковий склад: Ірина Шейк, Наталія Водянова, Кендалл Дженнер, Стелла Теннант, Маріякарла Босконо і Фрея Беха Еріксен дефілювали на шоу під саундтрек Massive Attack. Фанати Burberry в передчутті, що ж італієць зробить далі.
Burberry весна-літо 2019Восени цього року стало відомо, що американська холдингова компанія Michael Kors купила італійський модний Будинок Versace за 2,12 мільярдів доларів. Після закінчення злиття Michael Kors Holdings Ltd. перейменували себе в Capri Holdings Limited. За підсумками операції всі залишилися задоволені: сім'ї Версаче запропонували суму значно більшу вартості бренду, надали частку в об'єднаному холдингу і дали можливість брати участь у подальшому розвитку Versace. У той час як, американський гравець Capri Holdings Limited отримав можливість розширити свій міжнародний профіль та наблизитися на крок до таких гігантів як LVMH і Kering.
Versace весна-літо 2018На початку грудня Versace показали нову міжсезонну колекцію, яка стала початком нового етапу в житті бренду. Це відчувалося у всьому – від масштабу шоу, яке минуло в приміщенні нью-йоркської фондової біржі до різноманітності представлених на подіумі образів, адже глобальний бренд повинен працювати для найрізноманітнішої аудиторії.
Versace Pre-Fall 2019Ще одна гучна кадрова перестановка, яку цього року обговорював весь модний світ, трапилася у французькому Будинку Celine. Креативний директор Фібі Файло, яка провела останні 10 років біля керма бренду, передала кермо влади в руки Еді Слімана. Новий дизайнер відразу видалив всі фотографії в Instagram, які були зроблені до нього, а також поміняв логотип бренду. Перша дебютна колекція Слімана, яку багато хто чекав більше, ніж запуск ракети Falcon 9, відбулася у вересні на Тижні моди в Парижі. Естетика Celine передбачувано змінилася, а його прихильники розділилися на два табори. Один з них не згоден з новим курсом бренду, свої образи прихильники в речах Celine епохи Фібі Файло тепер викладають в соц. мережах з хештегом #oldceline, а у однойменного акаунту вже майже 160 тисяч підписників.
Celine2018 рік точно можуть вважати успішним PETA та інші організації, що займаються захистом прав тварин. Від використання натурального хутра в цьому році відмовилися такі гіганти індустрії, як Versace і Burberry, а Gucci в березні продемонстрували першу колекцію, створену з штучних матеріалів.
Gucci Resort 2019В кінці року курс на етичну політику означив і модний Будинок Chanel, який тепер відмовляється від використання екзотичної шкіри для виробництва сумок.