H&M x Rokh — найвишуканіша колаборація 2024 року
Шведський модний гігант H&M оголосив про нову колаборацію — цього разу ритейлер об'єднався з корейським брендом ROKH. Шанувальники обох марок вже називають цю колекцію найвишуканішою колаборацією 2024 року.
Коли Рок Хван, креативний директор Rokh, розробляв спільну колекцію з H&M, він докладав великих зусиль, аби створити ідеальний відтінок бежевого. Це мав бути відтінок, який не був би ані надто "офіційним", ані надто "шкільним". Він мав виглядати як бежевий "на ідеальних вінтажних речах". Це частина залаштунків процесу проєктування Хвана. Дизайнер завжди поринає у багатогранний стан потоку, який цілком відображається в його колекції для H&M, яка виходить у продаж 18 квітня.
"Рок перебуває в авангарді нової хвилі корейських дизайнерів, чий концептуальний одяг нині захоплює моду, — каже Анн-Софі Йоханссон, креативна радниця та керівниця відділу дизайну жіночого одягу H&M. — Ми з гордістю представляємо класичну колекцію дизайнера Рока Хвана, і ми з нетерпінням чекаємо, коли її почнуть носити наші клієнти".
Хван народився в Південній Кореї, виріс в Остіні, штат Техас, перш ніж підлітком переїхати в британський Ноттінгем. Випускник Central Saint Martins, під впливовим оком покійної професорки Луїзи Вілсон, почав свою кар'єру в Céline за часів Фібі Файло, перейшов у Chloé, а потім у Louis Vuitton, перш ніж заснував власний лейбл у 2016 році. Два роки по тому він здобув премію LVMH. Співпраця з H&M також ставить його в один ряд з низкою впливових дизайнерів, які співпрацювали зі шведською компанією, — від Карла Лагерфельда до Ізабель Марант, Comme des Garçons і Сімони Роша.
Колекція H&M x Rokh містить 58 предметів і надзвичайно подібна до оригінальної дизайнерської ДНК Хвана. Колаборація наповнена тихими, естетичними, зручними для носіння базовими предметами, які обов’язково завоюють серця модників, яким важко догодити. "Люди описують мій процес проєктування як форму деконструкції, — сказав Хван New York Times ще у 2019 році. — Але насправді я реконструюю — мені подобається брати те, що вже існує, і надавати йому нової форми та значення".
Дійсно, в цій колекції є речі, які не є такими простими, якими здаються, на перший погляд. Є вигадливі тренчі, що складаються з різних шарів, які можна відкрити або приховати за бажанням, асиметричні пальта, сукні, що перетворюються з міді на міні за допомогою невеликих застібок на гачках і вушках, шкіряні куртки, рукави яких розстібаються, аби трансформуватися в накидку.
Однак у колекції доволі незначна кількість аксесуарів та прикрас. Хван активно використовує мотив з подвійними ременями, які відіграють важливу роль у трансформації тих чи інших речей: від штанів зі складками (фаворит Vogue з колекції) до об’ємних пальт. В асортименті також є сріблясті шпильки, що вони з'являються на сукнях і жакетах і надають колекції витонченого панк-забарвлення, яке не дозволяє їй сповзти до категорії "тихої розкоші".
У той час як деякі дизайнери мріють про те, щоб їхні вироби носили лише найвідоміші люди, Хван наполягає на тому, що отримує найбільше захоплення від того, як бачить свої речі на вулицях. "Мені подобається спостерігати, як люди адаптують мої дизайни до свого особистого стилю — кожен приносить щось своє до столу", — міркує він. Справедливо сказати, що це партнерство лише допоможе популяризувати ім’я Хвана у світі моди та за його межами.