Чим запам'ятався Тиждень моди в Лондоні весна-літо 2018
Другий і найкоротший з усіх Тижнів моди, лондонський, завершився. Тривалість заходу як ніколи краще позначилася би на якості. Burberry, Gareth Pugh, Mary Katrantzou, Simone Rocha, J.W.Anderson, Erdem і Chalayan – в англійській столиці представили свої колекції головні модні інтелектуали. Хтось надихався гардеробом Єлизавети Другої, а хтось сумував з приводу знеособлення через нові технології та гаджети. Vogue.ua підбив підсумки одного з головних заходів цієї осені в Лондоні.

Сукні джазових співачок з цупкої парчі пляшкового кольору Erdem, стрічки й капелюхи Марії-Антуанетти Emilia Wickstead і сукні з золотою бахромою Roksanda – найефектніші та найжіночніші колекції представили саме ці бренди. Повний огляд робіт дизайнерів можна прочитати тут.

Тиснути інтелектом теж треба вміти. А ще більшої майстерності потребують вибухові коктейлі з інтелекту та гумору. Це, як ніколи краще, виходить у Peter Pilotto, Chalayan і Topshop. За лінком можна прочитати про все, що надихало розумних та сміливих.

Рідкісний дизайнер може обійтися в своїй творчості без дитячих спогадів й переживань. Ляльки з гіпсовими обличчями, конструктори LEGO й рожеві фламінго – в брендах Simone Rocha, J.W.Anderson й Mary Katrantzou знають, як трансформувати сонячних зайчиків на стінах дитячої кімнати на життєрадісні й комерційно успішні колекції. Почитати більше можна тут.

Британський модний Будинок Burberry один з небагатьох, хто вирішив не зупинятися і втілити в життя ідею продавати коллекції "просто з жару", тобто одразу з подіуму, й тому нова робота була промаркована як "осінь-зима 2017/18". Крістофер Бейлі знову продемонстрував свою віртуозну майстерність балансу між минулим і майбутнім, змішавши знакову для бренду "клітинку", про яку довелося забути на багато років через неправильні асоціації з англійськими футбольними бешкетниками з елементами гусарських мундирів і бабусиними кардиганами. Повний огляд показу можна знайти тут.


Тиждень моди неможливо уявити без гостей, які іноді нагадують райських птахів, а іноді й міських божевільних. 75 найяскравіших "луків" Тижня моди в Лондоні можна побачити тут, а роздивитися сумки й аксесуари детальніше за цим лінком.
Читайте також: