До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Джіджі Хадід і нова колекція Burberry Monogram

Торік Ріккардо Тіші оновив логотип бренду Burberry, колекції для якого він тепер створює, і представив фірмову монограму, натхненну малюнками Томаса Берберрі. Через рік роботи італієць рушив далі з популяризацією оновленого патерна і присвятив йому повноцінну колекцію Monogram. Її обличчям стала Джіджі Хадід, яка приміряла відразу кілька ролей – від елегантної леді до розбійниці в мішкуватих джинсах.

Джіджі Хадід у рекламній кампанії Burberry Monogram

Природно, що головною в колекції стала монограма, яка прикрасила як різноманітні аксесуари, перш за все сумки, так і одяг: пальта, сукні, сорочки та куртки. Сам Тіші розповідає про ідею зйомки: "Я хотів показати, наскільки різноманітний світ Burberry і всі ті люди, до яких ми звертаємося". Безсумнівно, така гра з типажами демонструє і універсальність колекції Burberry Monogram, яка може вписатися абсолютно в будь-який в образ.

Реклама

<b>BurberryMonogram</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.