
Демографія: Burberry осінь-зима 2019/2020
Якщо хтось і знає, як залучити молоде покоління покупців, то це саме людина, яка першою перетворила толстовки у предмети розкоші. Ріккардо Тіші, який посів позицію креативного директора Burberry минулого року, вже приносить компанії дивіденди: як тільки його дизайни з'являють у продажі, зі швидкістю світла набувають статусу sold out.


Незважаючи на те, що Тіші всіляко сприяє різноманітності в компанії і орієнтується на молоду аудиторію, він не забуває про спадщину бренду і працює з архівами, щоб задовольнити потреби всіх груп покупців. Так, у його новій колекції легко відстежується кілька умовних категорій: буржуазія, панки, діти вулиць і містяни.


Від класичних шовкових блуз, знакових бежевих пальт і тренчів, елегантних костюмів і спідниць-олівців до металевої бахроми, окантувань у формі пружин, пуховиків зі шлейфами і оксамитових капюшонів – колекція сезону осінь-зима 2019/2020 врівноважено деконструйована.

Переглянути всю колекцію Burberry осінь-зима 2019/2020.
Ще в розділі BRAND
Популярне

64-річна Шерон Стоун позує напівоголеною – і це найкраще, що ми бачили останнього тижня

Як приготувати легендарний сливовий пиріг за рецептом The New York Times

«Тайра, це Принц Гаррі»: українська парамедикиня розповіла про телефонну розмову з герцогом Сассекським

16 цитат Фібі із «Друзів» – королеви безпосередності

Портрет нації: який вигляд міг би мати інстаграм одеської студентки 90 років тому

10 архівних фотографій Біллі Боба Торнтона та Анджеліни Джолі

Що таке фолікулярний кератоз і як з ним боротися

«Я не втягуватиму живота»: Селена Гомес позує в купальнику – і це справжнє натхнення

Як повторити модні образи Лесі Українки сьогодні

Наймодніші куртки для ранньої осені

Бреду Пітту, схоже, пасує абсолютно все

5 книжок, щоб закохатися в сучасну українську літературу
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.