5 брендів зі Львова, з якими точно треба познайомитися
Львів — справжня кузня кадрів українських брендів останніми роками. Саме це місто подарувало нам такі марки, як Ruslan Baginskiy та Cultnaked, які обирають світові знаменитості від Бейонсе та Мадонни до Кендал Дженнер та Аріани Гранде. Однак щороку тут народжуються нові бренди, що заслуговують на увагу.
HUKH
Бренд заснували сестри Ніка та Віта Гук у 2020 році зі ставкою на безкомпромісну якість, позачасовість і лаконічність. Понад 10 років роботи персональною стилісткою допомогли Ніці зрозуміти смаки та бажання жінок, а потім створити бренд, який доповнить їхні гардероби. Одна з особливостей Hukh — вихід раз на сезон нових колекцій та кількох лімітованих дропів, щоб уникати перевиробництва. Бренд працює в мінімалістичному стилі, роблячи ставку на універсальність та функціональність. Незважаючи на візуальну простоту речей, лаконічний стиль бренду вимагає підвищеної уваги до якості тканин, крою і посадки.
Khrystyna Rachytska
Khrystyna Rachytska — бренд, що створює вишиванки ручної роботи. Ця марка вже протягом багатьох років пропагує відповідальне ставлення до їх створення — деякі з їхніх робіт потребують від 3 місяців до року. "Якщо рукав повністю зашитий, то це може тривати від пів року до року", — ділиться секретами Рачицька. Ще одна особливість і унікальність цих вишиванок — вони створюються на дуже дрібному полотні, яке розшивається товстими нитками. Такий прийом дозволяє наблизити вид сучасних сорочок до автентичних, коли не було тонких ниток. В індустрії, яка прискорюється з кожним роком, такий камерний підхід має подвійну цінність.
OUN
OUN — молодий та амбітний бренд, заснований дизайнеркою Вікторією Крутік. У своїй роботі вона надихається власним досвідом у дизайні інтер’єрів та архітектурі, завдяки чому колекції марки виглядають стримано, але жіночно. Форми, лінії і кольори, притаманні сфері архітектури, можна легко побачити в колекціях OUN. Також бренд акцентує особливу увагу на соціальній відповідальності, яку несе кожен бізнес. У власниці OUN троє дітей, один з яких — прекрасний "малюк сонця". Надихати і підтримувати таких діток — головна місія Вікторії, яку вона транслює через свій проєкт. Вікторія на власному прикладі показує, що "діти сонця" можуть і мають жити повноцінним життям і отримувати яскраве дитинство — саме тому адвокація на користь людей із синдромом Дауна стала однією зі справ її життя. Для благодійної кампанії Вікторія створила піджак, що складається з двох різних контрастних частин. Дві половини жакету та mismatched-рукави — деталь, що відсилає до символів підтримки людей із синдромом Дауна. Ідея створення піджака з двох половин нагадує про флешмоб Lots of Socks ("багато шкарпеток"), ціль якого направити увагу суспільства до людей з синдромом, висловити їм свою толерантність і підтримку.
LESI PAK
LESI PAK — ще один львівський бренд, який багато уваги приділяє українській ідентичності та закликає змалку формувати правильні цінності у дітей. В основі філософії цієї марки — поєднання класичних європейських традицій створення дитячого одягу з українською душею та спадщиною. "Великої уваги ми надаємо деталям, майже всі наші речі створюємо вручну, і це дає змогу контролювати якість кожної, — розповідає засновниця марки Леся Пак. — Ми орієнтуємося на створення позачасових речей, хоч і мініатюрних, які потім можна буде передати наступним поколінням". Також однією з ключових спеціалізацій Lesi Pak є класичні хрестильні сукні, без яких неможливо уявити як українську культуру, так і європейську.
iam
iam — український бренд комфортного одягу на всі випадки життя для жінок, які цінують свободу та універсальність. Саме так марку описують Марта Романинець та Іра Вітик. Наприклад, створюючи нову колекцію, вони розмірковували про жіноче тіло та його бажання, прояви жіночності у швидкому ритмі життя, чуттєвість і сексуальність, взаємодію м'якої шкіри з тканинами і одягом, який її торкається. Також дівчата не забувають про функціональність, яка важлива для сучасних жінок. Наприклад, головним елементом нової літньої колекції iam стали монолуки — це новий для бренду підхід, непритаманний минулим колекціям. Всі речі виконані в одному теплому пшеничному відтінку та разом складаються у довершений, цільний образ.