Підсумки 2025: головні модні колаборації цього року
2025 рік став роком модних колаборацій. І хоча ідея об’єднання брендів не нова – ще в 1930-х Ельза Скіапареллі працювала з Сальвадором Далі – цього року пресрелізи про нові союзи з’являлися ледь не щомісяця. Від яскравих міжнародних проєктів до гучних співпраць українських марок: ми зібрали найвідоміші fashion-колаборації, які цього року сколихнули Інтернет.
Balenciaga x Puma
Balenciaga та Puma знову об’єдналися у колаборації, яка поєднує футуристичний стиль французького бренду з технічним спортивним ДНК Puma. Колекція включає оновлені кросівки Speedcat у варіантах із "розбитим" верхом, сліпери та гібридні балеткроси, а також спортивні костюми, худі та шорти з архівними деталями Puma і фірмовим левом Balenciaga. Прем’єра колекції відбулася 18 червня 2025 року.


Simone Rocha x Crocs
Через надзвичайний попит Simone Rocha повернулися з четвертою колекцією у співпраці з Crocs. Улюблені деталі залишилися: блискучі камінці, ніжні перлини на підвісках і атласні стрічки прикрашають культові силуети Crocs. До колекції увійшли класичні клоги на платформі, Trailbreak та нові гібридні балетки, ексклюзивні для цього релізу.


Louis Vuitton x Takashi Murakami
Louis Vuitton переосмислили культову сумку Capucines разом із японським сучасним художником Такаші Муракамі. Колекція Artycapucines VII налічує 11 унікальних інтерпретацій, де кожна сумка стає справжнім скульптурним полотном – від яскравих кольорів EW Rainbow до фантастичних персонажів на Mini Mushroom та величного EW Dragon, який переносить на сумку 18-метрового дракона з картини художника. Ця колаборація поєднує фантазію Муракамі та неперевершену майстерність Louis Vuitton, створюючи лімітовані аксесуари, які можна носити як мистецтво. Дебют колекції відбувся на Art Basel Paris, підкреслюючи статус сумок як творів мистецтва, що можна носити.


bettter x Dsquared2
Бренд Dsquared2, заснований братами Діном і Деном Кейтенами, в лютому 2025-го відсвяткував 30-річчя. Щоб відзначити цю подію, дизайнери влаштували грандіозне шоу на Тижні моди в Мілані, поєднавши в ньому свою зухвалу естетику, зірковий каст і несподівані колаборації. Одним з найяскравіших дизайнерських рішень у колекції стала співпраця з українським апсайкл-брендом bettter, заснованим Юлією Пеліпас. Bettter додали в колекцію свої знакові елементи: корсет із ременів, реконструйований костюм та жакет із розібраними плечима.


Skims x The North Face
Після успіху першої колекції, Skims x The North Face повернулися з новою капсулою, де технічне ДНК гірських експедицій зустрічається з жіночою естетикою та відчуттям стилю. Друга капсула дозволяє зробити будь-який схил чи міський мороз модним і виразним. У колекції – куртки, пуховики, штани і, вперше, дитяча версія бестселерів брендів, а також облягаючі лижні штани, що підкреслюють фігуру і водночас дарують повну свободу рухів на схилі чи зимовій прогулянці.


Sacai x Carhartt WIP
У січні 2025 року токійський бренд Sacai об’єднався з легендою американського робочого одягу Carhartt WIP для створення яскравої капсули. Дизайнерка Чітосе Абе додала до класичних речей Carhartt свої фірмові деконструйовані силуети та багатошарові текстури: подвійні коміри, асиметричні худі та карго з несподіваними в’язаними вставками. Класичні кольори бренду – оливковий, хакі та чорний – поєднують функціональність і стиль, створюючи універсальний сучасний гардероб для поціновувачів утилітарного стилю.


H&M x Glenn Martens
Цього року H&M представили нову колаборацію з дизайнером Гленном Мартенсом – першим за 20 років дизайнером без власного бренду, який створив капсулу під власним ім’ям. Колекція пропонує повний гардероб джинси, бомбери, футболки, спідниці та светри з характерними для Мартенса деконструкціями. Класичні речі H&M трансформуються в авангардні, унікальні моделі, які можна змінювати одним рухом – ідеальна комбінація комфорту, стилю та експерименту.


KSENIASCHNAIDER x Barbour
Улюблений верхній одяг британської королівської сімʼї та знаменитостей отримав нове звучання – у листопаді бренд Barbour випустив лімітовану колекцію кастомізованих курток у співпраці з українським брендом KSENIASCHNAIDER. Українці по-новому подивилися на дві знакові моделі: класичну Allerston Ксенія Шнайдер доповнила денім-печворком – так поєдналися вощене бавовняне полотно Barbour та вставки з деніму KSENIASCHNAIDER. Усі оригінальні компоненти куртки, зокрема підкладку з принтом тартан, було збережено й доповнено кастомними бірками, фурнітурою, металевими елементами та характерними знаками. А в моделі Erma, замість денімового печворку, важливими акцентами стали нашивки у вигляді осіннього листя.


Jimmy Choo x Conner Ives
Натхненні вічно популярними принтами, як зебра та леопард, Jimmy Choo та Conner Ives об’єднали зусилля, щоб створити ідеальне взуття року, що минає. Від елегантних мюлі з ремінцями T-bar до чобіт на підборах – ці моделі швидко стали яскравим акцентом будь-якого гардеробу. Силуети не просто стильні, вони вже знайомі шанувальникам бренду: культові Gloria Knee Boots та Gloria Mules отримали підбори 8,5 см і витончений квадратний мис, поєднуючи класику та сучасну елегантність.


Dr. Martens x Rick Owens
Dr. Martens і Rick Owens продовжили свою легендарну співпрацю, представивши три нові силуети. Високі чоботи з культовою підошвою Quad і масивними шнурівками поєднують фірмову брутальність Dr. Martens із досконалою авангардною естетикою Rick Owens.

