До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Три бренди краси, назви яких ви вимовляли неправильно

Як вимовляти назви брендів краси — один із найпопулярніших матеріалів vogue.ua. Полеміка щодо вимови — завжди жвава, проте, на щастя, б'юті-спільнота швидко підхоплює правильні приклади. Втім, залишаються назви брендів краси, які найчастіше викликають труднощі з вимовою. Розбираємося з ними разом.

Medik8

Найчастіше назву цього відомого британського бренду догляду за шкірою, короля ретинолів, вимовляють як "[МЕДІК ВІСІМ]". Насправді все куди простіше: 8 — це англійською eight. Відповідно, назва бренду читається як [МЕДІК ЕЙТ]. Краса задуму засновників розкривається, якщо ви говорите англійською, бо така вимова нагадує звучання слова medicate, тобто "лікувати". Засоби дійсно лікують шкіру — від акне, фотопошкоджень, розацеа тощо.

Реклама
Двоетапна нічна маска для оптимального зволоження H.E.O. Mask, Medik8

Medik8 винайшов найпростішу та найдієвішу форму догляду за шкірою, яка підходить практично всім. Вона називається CSA та передбачає застосування вітаміну С та SPF захисту вдень і нанесення засобів з вітаміном А (ретинолом) вночі.

HydroPeptide

Навіть ми в редакції Vogue за звичкою вимовляємо назву цього відомого американського бренду HydroPeptide, що спеціалізується на застосуванні пептидів у складі засобів, неправильно — "[Гідропептид]". Звичка — друга натура. Правильний варіант вимови — [ХАЙДРО ПЕПТАЙД]. Інтерв'ю з епігенетиком бренду HydroPeptide Нілом Кітченом про те, чому пептиди — такі популярні, можна прочитати тут. А чудовий засіб, новинка бренду, який з першого застосування дає результат — чисту відполіровану шкіру — ось:

Щоденний незмивний лосьйон-ексфоліант з пептидами, антиоксидантами та саліциловою кислотою, яка м’яко відлущує, звужує пори та балансує вироблення шкірного сала, забезпечуючи заспокійливу та протизапальну дію, Liquid Resurfacing Solution, HydroPeptide

Revitalash

Засоби-легенди, які допомагають відростити брови (Revitabrow) та вії (Revitalash) давно посіли місця на наших б'юті-поличках та в наших серцях. Вшанувати ці засоби (їх, до речі, винайшов доктор Майкл Брінкенгофф, щоб допомогти дружині Ґейл повернути впевненість у собі під час боротьби з раком грудей) можна, правильно вимовляючи назву бренду. Не "[Ревіталаш']", а [РИВАЙТАЛЕШ].

Сироватка-кондиціонер для вій Revitalash Advanced Conditioner

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.