Як вимовляти назви брендів краси — один із найпопулярніших матеріалів vogue.ua. Полеміка щодо вимови — завжди жвава, проте, на щастя, б'юті-спільнота швидко підхоплює правильні приклади. Втім, залишаються назви брендів краси, які найчастіше викликають труднощі з вимовою. Розбираємося з ними разом.
Medik8
Найчастіше назву цього відомого британського бренду догляду за шкірою, короля ретинолів, вимовляють як "[МЕДІК ВІСІМ]". Насправді все куди простіше: 8 — це англійською eight. Відповідно, назва бренду читається як [МЕДІК ЕЙТ]. Краса задуму засновників розкривається, якщо ви говорите англійською, бо така вимова нагадує звучання слова medicate, тобто "лікувати". Засоби дійсно лікують шкіру — від акне, фотопошкоджень, розацеа тощо.
Medik8 винайшов найпростішу та найдієвішу форму догляду за шкірою, яка підходить практично всім. Вона називається CSA та передбачає застосування вітаміну С та SPF захисту вдень і нанесення засобів з вітаміном А (ретинолом) вночі.
HydroPeptide
Навіть ми в редакції Vogue за звичкою вимовляємо назву цього відомого американського бренду HydroPeptide, що спеціалізується на застосуванні пептидів у складі засобів, неправильно — "[Гідропептид]". Звичка — друга натура. Правильний варіант вимови — [ХАЙДРО ПЕПТАЙД]. Інтерв'ю з епігенетиком бренду HydroPeptide Нілом Кітченом про те, чому пептиди — такі популярні, можна прочитати тут. А чудовий засіб, новинка бренду, який з першого застосування дає результат — чисту відполіровану шкіру — ось:
Revitalash
Засоби-легенди, які допомагають відростити брови (Revitabrow) та вії (Revitalash) давно посіли місця на наших б'юті-поличках та в наших серцях. Вшанувати ці засоби (їх, до речі, винайшов доктор Майкл Брінкенгофф, щоб допомогти дружині Ґейл повернути впевненість у собі під час боротьби з раком грудей) можна, правильно вимовляючи назву бренду. Не "[Ревіталаш']", а [РИВАЙТАЛЕШ].