До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Найпопулярніші б'юті-запити 2020 року

Від стрижки боб до саморобних масок для обличчя, ми зібрали найпопулярніші запити 2020 року щодо зачісок, краси і догляду за шкірою.

Photo: Felicity Ingram / trunkarchive.c

Від Дуа Липи до Джорджії Мей Джаггер, в цьому році багато знаменитостей експериментували з кольором волосся в домашніх умовах. Кендалл Дженнер використовувала авокадо як головний інгредієнт маски для обличчя. Загалом у пошуках ідеальної домашньої маски для шкіри використовувалися різні фрукти і спеції. А серіал "Ейфорія" став головним натхненником для створення глянцевого, неонового образу.

Реклама

Тривожний 2020 рік добігає кінця, і ми зібрали найпопулярніші тенденції у світі краси, які зробили 12 місяців, що проминули, дещо спокійнішими і привабливішими.

Якими були головні зачіски 2020 року?

Стосовно волосся, цього року ми спостерігали найбільші зміни: салони краси у всьому світі зачинили свої двері на нокдаун, і ми залишилися наодинці з відрослими коренями на невизначений час. Якщо цьогоріч ви не обробляли домашньою маскою своє волосся, яке відросло і не було вчасно пофарбоване, чи перебували ви на ізоляції в принципі?

Прагнучи підтримувати стан коренів свого волосся, споживачі "цього року навчилися фарбувати волосся самостійно, і з цим пов'язана велика кількість запитів у мережі", — каже Ярден Хорвіц, співзасновник платформи з прогнозування трендів Spate. "Попри те, що попит на фіолетовий шампунь стабільно зростав до початку локдауну, споживачі, проводячи час удома, ще більше зацікавилися тонуючими засобами і дізнавалися про те, як можна фарбувати волосся самостійно".

Ми маємо більше часу для домашнього догляду за волоссям. Особливо це важливо, якщо здорове сяйво ваших локонів люди бачать під час щоденних зустрічей в Zoom. "Споживачі в цілому намагаються підтримувати стан свого волосся за допомогою масок і сироваток, щоб рідше ходити до салону", — пояснює Хорвіц.

За словами Маю Като, керівника відділу зростання аудиторії Vogue, помічено також зростання запитів на прості зачіски, які не потребують додаткового догляду, на кшталт стрижки боб (можливо, усі надихнулися стрижкою Фреї Беха Еріксен), короткі стрижки, плетіння косичок і способи збирати волосся за допомогою гумок для волосся, від затишного пучка (Белла Хадід і Гейлі Бібер були одними з тих, хто склав данину поваги цьому ностальгійному аксесуару в цьому році) до елегантного високого хвоста.

Photo: Courtesy of Zara
Останні досягнення в догляді за шкірою

Дещо втішає, якщо шкіра гарно сяє в розпал глобальної пандемії, тому в 2020 році саме на цьому акцентувалося в питанні догляду за шкірою. "Люди перетворюють свої будинки на спа-салони та вчаться професійному ставленню до своєї шкіри, — каже Хорвіц. — Проведений удома час було витрачено на вивчення активних інгредієнтів. Люди, які доглядають за своєю шкірою, більше дізналися про те, що слід, а що не варто з нею робити. Вони оптимізували свій розпорядок дня, щоб якісно використовувати час удома".

За словами Като, тоді як більшість людей шукали в мережі окремі інгредієнти, як от ніацин (форма вітаміну В) і бакучіол (натуральна альтернатива ретинолу), інші вважали за краще обрати прискорений курс з корейської методики.

Також можна говорити про повернення до витоків, коли люди перевіряли холодильники і кухонні шафи на можливість створення ідеальної домашньої маски для обличчя. Серед найпопулярніших інгредієнтів були куркума і авокадо, при цьому про останній усі дізналися з інстаграма Кендалл Дженнер.

Що з макіяжем?

Цьогоріч усі опинилися в одній ситуації — іти нікуди. Ну, хіба що, на онлайн-зустріч. Так і тенденції макіяжу розділилися на два табори. З одного боку, ми помітили зростання популярності природного макіяжу, тому що люди намагалися мати гарний вигляд перед колегами в Zoom. З іншого боку, спостерігалася тенденція щодо створення експериментального макіяжу. "Соціальні мережі і режим самоізоляції змусили споживачів помічати більше популярного контенту, створюючи тим самим попит на образи e-girl і надихатися естетикою "Ейфорії"", — говорить Хорвіц. Серед найпопулярніших запитів — рожева помада і глянцеві тіні для повік.

В окремій графі тенденцій також опинилися брови — від домашнього ламінування до фарбування. "Мережеві запити в цьому році показали, що споживачі віддають перевагу бровам і губам, навіть перебуваючи вдома, щоб створити ідеальний образ для Zoom", — дійшов висновку Хорвіц.

Барбі Феррейра в серіалі "Ейфорія"

Текст: Tish Weinstock

За матеріалами vogue.co.uk

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.