До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Ключові тренди краси з Тижня моди в Мілані

Подіуми Мілана були сповнені чуттєвого настрою: яскравий макіяж очей, андрогінні бокові проділи, шовкове волосся. Vogue розповідає про ключові тренди краси з показів міланського тижня моди осінь-зима 2024.

Єва Герцигова на шоу Dolce&Gabbana
Launchmetrics

Бічні проділи

Витончені андрогінні бічні проділи були скрізь — і вони досить універсальні, щоб пасувати всім. У Max Mara волосся, що виглядало вологим, слугувало вишуканим доповненням одягу, а у Fendi — було закріплене на потилиці у вишукані жмутки.

Реклама
Max Mara
Launchmetrics
Fendi
Launchmetrics

Команда Гвідо Палау, що працювала над зачісками моделей за лаштунками показу в Pradа, пояснила VOGUE, що для створення укладань використовувався гель для волосся та блискучий лак, щоб досягти скульптурного, футуристичного ефекту.

Prada
Launchmetrics

Лінія любові

Чорна підводка також була популярна в Мілані: Gucci, Versace, Moschino, Dolce & Gabbana, Armani, Tom Ford і Roberto Cavalli випустили на подіуми моделей з очима, підведеними чорнильним олівцем, підводкою або кремовими тінями.

Moschino
Launchmetrics
Tom Ford
Launchmetrics
Dolce & Gabbana
Launchmetrics

У Gucci широкі видовжені стрілки були навіяні легендарним образом Софі Лорен.

Gucci
Launchmetrics

У Versace Джіджі Хадід і її колеги виходили на подіум із ефектною графічною підводкою, а у Roberto Cavalli очі моделей мали такий вигляд, наче ті провели ніч напередодні, танцюючи в клубі.

Versace
Launchmetrics
Roberto Cavalli
Launchmetrics

Волосся що струменить

Якщо ви не належите до поціновувачів гелевих укладань, то наступного сезону можна обрати радикально інший підхід — легке, не обтяжене засобами для укладання волосся, як вільно струменить або навіть має пухнастий вигляд (див. приклади Ferragamo, Bottega Veneta та Tom Ford). Ключ до образу — в тому, щоб волосся розвивалося під час ходьби.

Ferragamo
Launchmetrics
Bottega Veneta
Launchmetrics

Гіпернюд

"У сучасному нюд-макіяжі є щось магічне та чарівне, тож ми це зробили", — каже візажистка Лінсі Александер про шоу Prada, де оголена шкіра була поєднана з відтінками тілесних кольорів помади.

Bottega Veneta
Launchmetrics

Шкіра мала свіжий вигляд "майже без макіяжу" у Bottega та Ferragamo, але будемо чесні: такий макіяж потребує більше зусиль, ніж хотілося б. Александер та її команда витратили багато часу на підготовку та догляд, а потім наносили тональний крем і сироватки, щоб створити різні текстури. "Догляд за шкірою так само важливий, як і макіяж — головне полягає в тому, що макіяж має бути непомітним", — сказала вона.

Prada
Launchmetrics

Текст: Hannah Coates
За матеріалами vogue.co.uk

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.