День відкритих дверей: як виглядає штаб-квартира goop в Лос-Анджелесі
Гвінет Пелтроу і її команда з goop спільно з Rapt Studio оформили свою нову штаб-квартиру в Лос-Анджелесі
Goop — це набагато більше, ніж свічка з ароматом вагіни, що стала на початку року повсюдним предметом обговорення. Спекулюючи на тему компанії, яка зайняла позицію головного велнес-оракула планети, ЗМІ вважають за краще фокусуватися на екзотичних штучках на кшталт згаданої свічки (або ж останнього поповнення у свічковій серії, This Smells Like My Orgasm). А тим часом за 12 років з дня заснування компанія Гвінет Пелтроу перетворилася на мінівсесвіт з приголомшливим розмаїттям товарів і платформ у сфері догляду, моди, краси, подорожей і здорового харчування.
"Для нас настав природний переломний момент, — розповідає Пелтроу про те, що підштовхнуло goop переїхати до нової штаб-квартири в Санта-Моніці. — Ми виросли зі старих офісів, розкиданих по скромних будовах. І нам стало мало одного туалету на вісімдесят чоловік. Настав час розширюватися".
Пелтроу з командою оглянули і відкинули безліч приміщень: офіси здавалися надто консервативними і не відповідали ідеалам інклюзивної культури goop. Зрештою Пелтроу зупинила вибір на будівлі з вікнами до підлоги, широкими, повними повітря просторами і терасами, до яких долітає тихоокеанський бриз. "Ми хотіли відобразити суть Каліфорнії і при цьому примножити енергію старого офісу", — говорить Гвінет.
Команда goop знайшла близького за духом партнера в особі багатопрофільної фірми Rapt Studio. "Перше, про що ми розпитали, був не метраж і не кількість столів, які треба встановити. Першим був бренд, — згадує президент і креативний директор Rapt Сем Фарханг. — Ми з Гвінет обговорювали, що для неї Опра, що для неї йога... Вона сприймає goop як розширену версію сім'ї, так що офіс мав бути теплим і гостинним, з натяком на домашню атмосферу".
Дизайнерське рішення студії Rapt грунтувалося на трьох цінностях компанії: інклюзивність, прозорість і розширення можливостей. "Ми думали про те, як об'єднати ці принципи в єдине ціле, і як забезпечити баланс між потребою людей збиратися разом і усамітнюватися", — пояснює Фарханг. Те, що відповідь було знайдено, помітно вже в зоні рецепції з високими стелями: тут витончені вигини меблів поєднуються з вигнутими лініями відкритих стелажів, м'яко окреслюють межі, але не закривають огляду і не перешкоджають природному освітленню.
У загальній зоні, з якою змикається головна зовнішня тераса, дихається так само легко. Простір з нішами, де гніздяться банкетки у формі півмісяців і круглі столи, використовується для корпоративних зустрічей, обідів, а також мозкових штурмів.
Дух goop відчувається всюди: в обох студіях (одна для зйомок, інша — для закулісної роботи), в ЗСЖ-лабораторії для досліджень, в модній гардеробній, студії звукозапису і шоурумі goop, де VIP-клієнти можуть ближче познайомитися з останніми новинками бренду.
"Єдиною моєю примхою був душ, тому що я завжди приїжджаю в офіс відразу після тренування, і мені треба укласти волосся і нафарбуватися, щоб почати працювати", — коментує Пелтроу наявність ванної кімнати, приєднаної до її відносно скромного кабінету. За ним — солідний зал для перемовин, де можна обговорювати ідеї. "Саме тут до нас приходить натхнення. Так само, як колись за кухонним столом, де ми збиралися, запускаючи компанію".
Фото: Trevor Tondro
Стиль: Lawren Howell
Текст: Мейєр Рас