Як Періс Гілтон винайшла все, що тепер популярне
У 2000 році Девід Лашапель зняв Періс Гілтон і її сестру Нікі для редакційної статті Vanity Fair. На знімках колишня спадкоємиця імперії Hilton Hotels у ледь помітній спідниці й сітчастому топі показує середній палець. Ось так і було народжене поняття it-girl нульових.
Відтоді про Періс Гілтон було сказано чимало. Коли вона стала відомою на початку 2000-х, кожна дівчина хотіла походити на неї. Періс була (і є) іконою попкультури, що викликала появу нового покоління знаменитостей, започаткувала не тільки всі тенденції моди й способу життя того часу, а й сформулювала, що означає бути "інфлюенсером" ще до того, як це слово ввійшло в ужиток.
Закласти фундамент для абсолютно нового напряму в культурі не легко. Але в разі з Гілтон вдало зійшлися зорі: вона народилася в заможній родині, була спадкоємицею бізнес-імперії й прекрасно відповідала високим стандартам краси того часу. Періс легко привертала увагу всього світу, що з непідробним інтересом стежив за кожним її кроком. Від велюрових спортивних костюмів Juicy Couture й рожевого забарвлення мало не в кожному образі до чихуахуа з діамантовими нашийниками — все, що їй подобалося, миттєво ставало модним. Чи робила вона що-небудь спеціально для цього? Аж ніяк. Вона просто була собою.
Гілтон просто потурала власному "я", робила селфі й виставляла напоказ своє життя. Сьогодні ж її "винаходи" тиражують мільйони послідовників у соціальних мережах перед аудиторією, яка одержимо підписується, ставить вподобайки й поширює. Онлайн-магнати, статки яких вимірюються тисячами підписників, просто наслідують тактику Періс, яку вона винайшла багато років тому. Заперечити факт, що вона мати епохи цифрових технологій у моді, навряд чи можливо.
У 19 років Гілтон уклала контракт з модельним агентством Дональда Трампа T Management і стала на цій ниві однією з перших знаменитих спадкоємиць, задовго до того, як її протеже-міленіали, Періс Джексон, Софія Річі і ціла команда дітей-знаменитостей почали використовувати вповні свої імена для створення кар’єри.
Трохи пізніше Гілтон однією з перших зробила успішну телевізійну кар’єру з Ніколь Річі за допомогою реаліті-шоу "Просте життя". За даними Nielsen, прем’єрний випуск подивилося 13 мільйонів глядачів. Можливо, такий успіх багато в чому завдячує скандальному секстейпу "Одна ніч із Періс", який вірусно розлетівся мережею.
Зрештою, Гілтон грамотно використовувала свою популярність і створила особистий бренд до того, як цей тренд став звичним явищем. Її ім’я й зображення прикрашали все: від собачого одягу до німецького ігристого вина Rich Prosecco. До речі, її відома фраза "That's hot" — це теж зареєстрована торгова марка.
Звісно, Періс Гілтон не завжди танцювала на столах і безтурботно роз’їжджала бульваром Сансет на Bentley. До своїх 30 вона пережила тюремне ув’язнення, скандал із секс-відео, заручини і їхнє розірвання, пограбування, випустила танцювальний сингл, померла у фільмі жаху й заробила достатньо власних грошей, щоб піти з бізнесу. Сьогодні вона має понад 50 крамниць у всьому світі, 19 товарних ліній, виторг від продажу її ароматів перевищує 2 мільярди доларів, а за диджей-сет на вечірці вона заробляє близько мільйона доларів.
Періс Гілтон довела, що можна отримувати гроші за те, щоб бути самим собою. До слова, спершу вона просувала себе без публіцистів, стилістів, гламурної команди або соціальних мереж. На відміну від багатьох інших знаменитостей 2000-х, Періс Гілтон ніколи не йшла з поля зору, зберігаючи за собою статус ікони.
Історія циклічна, втім, як і мода. Естетика нульових знову популярна: від окремих аксесуарів, як-от колготки в сіточку й чокери, до повноцінних колекцій. Blumarine і GCDS останні кілька сезонів експлуатують милий дівочий стиль, тоді як Balmain і Versace беруть участь у ретро-екскурсі з джинсами bootcut і кроп-топами. Gucci тиражують футболки з малюнком, Saint Laurent — стрази й лелітки, Paco Rabanne знову сягнули піку із сукнями-кольчугами.
Речі входять і виходять з моди з неймовірною швидкістю. Багато які атрибути нульових — оксамитові спортивні костюми, взуття на платформі, джинси з низькою посадкою, авіатори тощо — знову в тренді. Звісно ж, у всіх цих речах з’являлася Періс, звісно ж, саме з нею вони часто асоціюються. Вона — символ цілої епохи. Її стиль визначив новий міленіум.
Те, що Гілтон носила у 2000-ні, безумовно, було "hot", але під одягом ховалося не тільки це: вона несла в маси своє світовідчуття й позицію — і не соромилася ані власного багатства, ані жіночності й звабливості. Здавалося, їй страшенно подобається бути самою собою. Саме цілісність характеру й стала ключем до збереження актуальності на тривалі роки.