Періс Гілтон стала обличчям рекламної кампанії Lanvin
Французький модний дім Lanvin вибрав Періс Гілтон обличчям своєї кампанії сезону весна-літо 2021. Про це бренд оголосив у вигляді короткого ролика на сторінці в Instagram, де Гілтон ставить підпис над логотипом бренду.
"Коли ми почали обговорювати цю кампанію, я знав, що хочу зобразити Періс Гілтон так, як ніколи раніше, — каже креативний директор Lanvin Бруно Сіалеллі. — Я хотів зробити щось чисте й культове". Найдавніший модний дім Франції — Lanvin — заснувала Жанна Ланвен у 1889 році. Його естетика уособлює ренесанс і постійні перетворення. Саме в цьому ключі Сіалеллі, який уже другий рік очолює бренд, вирішив показати еволюцію Гілтон — бізнес-леді, моделі, диджейки, активістки й, можливо, першої в історії інфлюенсерки — у своїй останній кампанії.
"Вона визначила епоху, — пояснює дизайнер. — У тому, як вона вдягалася в нульові — у блискітках, з її собакою під пахвою — вона була дуже своєрідною". Але, як і було обіцяно, цього персонажа в кампанії немає. З її фірмовими довгими кучерями, підстриженими в акуратно зачесаний боб, Lanvin показує м’якшу сторону зірки з допомогою Мерта Аласа й Маркуса Піґґотта. "Люди нарешті бачать справжню Періс", — підтверджує Гілтон.
Популярний дует, якого Періс називає "улюбленими фотографами у світі", безсумнівно, правильний вибір для знімання. Як сказав Сіаллелі Vogue, "це справді частина їхньої ДНК як фотографів — показувати інші сторони знаменитостей і персонажів, яких всі знають".
"Я відчуваю, що в моді можна бути ким завгодно, — каже Гілтон. — Мені завжди подобалося використовувати красу, одяг і моду, щоб відчувати силу, і я справді вірю, що ця кампанія Lanvin — чудовий тому приклад. Коли я побачила перші зображення, які Бруно надіслав мені, то буквально плакала від щастя".
"Я думаю, що в її образі є м’якість, — продовжує Сіалеллі. — Вона має вигляд реальної, вразливішої версії самої себе". Це обмін між старим і новим, використання минулого для створення майбутнього, яке об’єднує спраглу розвитку Періс з історичним Домом. Сама Гілтон, яка нещодавно заручилася з Картером Реумом, вважає, що ця кампанія Lanvin показує людину, якою вона завжди прагнула бути: "Я готова бути тією, ким я є насправді".