До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Пристрасті за крокодилом: Lacoste змінюють логотип

У Lacoste перейнялися плачевним станом справ навколишнього середовища та засмутилися кількістю вимираючих по всій планеті тварин. Привернути максимальну увагу до проблеми було вирішено спільно з Міжнародним союзом охорони природи (IUCN), випустивши класичні білі поло бренду, прикрашені не звичним зеленим алігатором, а тими самими видами, що зникають. Всього вісім тварин тимчасово "підсиділи" улюблене земноводне Lacoste. Весь прибуток від акції IUCN передадуть на програму збереження вимираючих видів.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.